Perla italiană din piaţa francizei

La Perla este unul dintre cele mai cunoscute branduri italiene de lux si lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize.
Joi
02.05.2013
Circa 400 de români sunt înregistraţi drept clienţi fideli ai magazinului de lenjerie intimă de lux La Perla.
 

La Perla, liderul mondial de lenjerie intimă de lux, a intrat prin franciză în România, în februarie 2012. Primul magazin monobrand a fost deschis pe Calea Victoriei şi a înregistrat în primul an de activitate o cifră de afaceri de 280.000 de euro. Pentru acest an, La Perla vizează o creştere a afacerilor cu 8%.

"Suntem de un an pe piaţă şi încă ne sosesc clienţi noi în magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui şi cei pe care îi consiliem noi, acum, să-l descopere. O dovadă clară că era nevoie de un astfel de brand în România este bilanţul anual: rezultat financiar bun într-un context economic foarte dificil", a declarat Camelia Tomoiagă, manager La Perla România, citată de Mediafax.

Magazinul de pe Calea Dorobanţi are o suprafaţă de 68 de metri pătraţi şi o bază de peste 400 de clienţi fideli. Valoarea medie a bonului de cumpărături este de circa 800 de euro, se precizează într-un comunicat al firmei.

Fondat in 1954, La Perla este unul dintre cele mai cunoscute branduri italiene de lux si lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.

Principalii competitori La Perla de pe piaţa locală sunt Jolidon, Triumph, I.D. Sarrieri şi Etam. Brand-ul autohton Jolidon are succes atât pe piaţa locală, cât şi pe cea internaţională, compania dezvoltând şi o reţea de franciză. În ultimii ani, Triumph s-a orientat spre dezvoltarea francizelor în cadrul centrelor comerciale și mall-urilor din cele mai mari orașe din țară, ajungând la un număr de peste 200 de puncte de distribuție la nivel național și 25 de magazine exclusive.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015