My choice, My life, My Health- My Business

Pe lângă prospețimea alimentelor, My Culture pune accent și pe felul în care arată produsele/mâncărurile, luând în considerare factori vizuali sau psihologici, inclusiv o terapie a culorii alimentelor.
Luni
17.06.2013
Mai bine zis, My Culture, brand care vrea să se dezvolte prin franciză în România, sub forma a două concepte: stand și restaurant.
 

My Culture este un concept de fast-food care le oferă clienților posibilitatea să consume produse proaspete, sănătoase și delicioase. Compania dezvoltă două tipuri de business-uri: standuri localizate în zone cu trafic intens care comercializează produse pe bază de iaurt și fructe și My Culture Cafe, un restaurant în care poți servi la orice oră meniurile de mic-dejun sau cină. Compania caută Europa de Est, inclusiv în România, parteneri interesați să-și pornească acest business, cu experiență în domeniul comerțului sau restaurantelor.

”Ne dorim ca sistemul nostru, My Culture, să fie prezent în întreaga lume, sub forma unui fenomen global. Căutăm parteneri interesați să achiziționeze un brand care poate deveni lider de piața în țara lor”, spune Yelena Aust, fondatoarea rețelei My Culture.

My Culture sprijină viitorii parteneri atât la demararea afacerii, cât și pe parcursul desfășurării întregii activități și le asigură acestora produsele necesare, suport în alegerea locației, campanii de marketing ș.a. Pentru conceptul My Culture Cafe cifra anuală de afaceri este estimată între 1.000.000 și 1.200.000 de EURO. Detalii despre prețul francizei My Culture găsești în catalogul nostru de franciză.

My Culture Cafe

Cafeneaua - restaurant My Culture s-a născut ca răspuns la nevoia pieței a unui spațiu ce să reflecte și să susțină un stil de viață sănătos.

:Dana Vlascianu

În prezent, rețeaua My Culture numără peste 25 de unități în franciză în Irlanda, Marea Britanie, Portugalia, China Kazahstan și Emiratele Arabe Unite.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/6/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015