Cipo&Baxx: start pozitiv în Cehia
La sfârșitul anului 2012 brand-ul Cipo&Baxx a lansat franciza cu același nume în România, Ucraina, Cehia, Serbia și Croația. Primele rezultate ale dezvoltării în aceste regiuni au apărut în Cehia. Articolele Cipo&Baxx sunt vândute într-un magazin single brand din orașul Karlovy Vary și într-un magazin multi brand din Velky. Reprezentanții brand-ului spun că în Cehia sunt mulți antreprenori care sprijină dezvoltarea rețelei Cipo&Baxx și că speră să aibă o cooperare de succes cu aceștia.
”Vrem să dezvoltăm o rețea de franciză pe teritoritoriul Republicii Cehe. Intenționăm să înceoem din Praga. Pe piața cehă am observat un interes ridicat pentru brandul nostru și credem că avem potențial să ne dezvoltăm în această zonă”, spune Erdal Celik, coordonatorul rețelei în Europa Centrală și de Est.
Cipo&Baxx vizează extinderea în franciză și pe piața din România. Ca să-ți deschizi un magazin ai nevoie de un spațiu de minimum 50 mp2. Costul total al investiției variază în funcție de mărimea și locația aleasă pentru magazin.
Istoria Cipo&Baxx începe în anul 1996. Magazinele brand-ului au câştigat o poziţie puternică la nivel internaţional şi s-au extins în 42 de locaţii din Polonia şi în alte câteva sute din Australia, Franţa, Italia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia şi Statele Unite ale Americii.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..