2013-08-01

O franciză născută la munte

”Come Back – German Bakery”, un concept creat de o antreprenoare din Brașov, poate deveni o franciză cunoscută în întreaga țară.

O patiserie bine gestionată și amplasată într-o locație strategică poate fi un vis devenit realitate pentru un om de afaceri. Este și cazul antreprenoarei Daniela Kasper care a încerca să aducă un strop din cultura germană la Brașov prin cafeneaua-patiserie ”Come Back – German Bakery”. ”«Back»–ul este un concept care se adresează unor oameni activi, care preferă să se oprească undeva să mănânce un sandviş cald sau să servească o patiserie proaspătă şi să ia o cafea «to go» şi să se întoarcă la birou”, a declarat Daniela Kasper, citată de Bursa. Cu toate că românii mai trebuie educați în ceea ce privește prânzul luat la birou, patiseria a primit cereri de franciză din partea unor antreprenori din București, Ploiești, Timișoara și Constanța.

come back Fot. Come Back German Bakery

Come Back – German Bakery este un concept creat de la zero de antreprenoarea Daniela Kasper. Aceasta a locuit o bună perioadă de timp în Germania.

În prezent cafenelele ”Come Back – German Bakery” pot fi găsite în două locații din Brașov, una situată pe strada Mureșenilor și una în Piața Sfatului. Daniela Kasper a investit în acest concept 800.000 de euro. Cum au prins la public produsele de patiserie Come Back? Sunt mereu proaspete. ”Produsele de azi, dacă nu sunt vândute, nu rămân la vânzare şi mâine”, explică Daniela.

Patiseriile sunt avatanjoase datorită cererii ridicate de pe piață. Dacă îți surâde ideea deschiderii unei patiserii ia în calcul mai multe aspecte. Vei avea nevoie de echipamente speciale pentru pregătirea produselor, de spații pentru pregătirea/stocarea produselor, de angajați specializați pe diferite domenii, amplasare într-o zonă cu trafic ridicat.

O franciză poate simplifica puțin lucrurile datorită sprijinului pe care ți-l oferă francizorul. Unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de pe piața pariseriilor din România este Fornetti, cu o rețea de peste 620 de unități francizate. Alte concepte de patiserie care se extind prin franciză pe piața românească sunt Ana Pan, Andana Pan, Paul.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank