H&M și Bershka au un nou concurent

Produsele Mim sunt adresate în mod special tinerelor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani.
Marți
26.11.2013
Păstrând stilul specific străzilor Parisului, un brand franțuzesc de fashion atacă piața de fashion din România.
 

În ultimii doi ani, pe piața românească de fashion au avut loc numeroase fluctuații. În timp ce retaileri ca Sprider și Kiabi au părăsit definitiv România, liderul incontestabil din lumea modei, grupul spaniol Inditex a deschis magazine pe bandă rulantă, ambiționând planurile rivalului H&M. Luna noiembrie marchează intrarea unui nou brand de fashion în România. Francezii de la Mim, prezenți cu peste 350 de magazine în Franța, Maroc și Belgia au deschis primele două magazine din țară.

Astfel, pe 20 noiembrie, Mim a deschis un magazin în centrul comercial Carrefour Orhideea din București, iar două zile mai târziu și locația din Esplanada Cora Pantelimon. Gama de produse cuprinde haine, accesorii, lenjerie şi încălţăminte, la prețuri accesibile, brand-ul francez fiind un nou concurent pentru H&M, Takko, New Yorker și C&A, dar și pentru unele brand-uri ale grupului Inditex.

În România, actionariatul Mim este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance şi Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România.

“Mim este proiectul meu de suflet. Prețurile sunt incredibile, calitatea e foarte bună, iar fashion-ul e de asemenea foarte bun. Pe piață nu văd niciun brand care aduce aceste lucruri împreună. Cred că abordăm o nisa foarte bună. În plus, layoutul magazinului este foarte orientat fashion-ului”, a declarat pentru Retailers.ro Philippe Besadoux, CEO-ul grupului Kenvelo.

Planul de dezvoltare Mim vizează deschiderea de noi magazine atât în București, cât și în întreaga țară. Mai multe informații despre dezvoltarea unor brand-uri franceze în România găsești în interviul acordat de Philippe Garcia, directorul Ubifrance, portalului nostru.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015