2012-05-31

Francizele educaţionale: programe de educaţie complementară şi afterschool-uri

Chiar dacă cele mai căutate francize din România sunt cele din domeniul alimentar și vestimentar, francizele specializate în educația copiilor se dezvoltă pe teritoriul autohton.

Sistemul educaţional din România a primit numeroase critici în ultimii ani. Rezultatele pozitive ale reformelor iniţiate în acest sector după căderea comunismului încă se lase aşteptate. Înscrierea copilului la grădiniţă poate fi privită ca o provocare dacă luăm în calcul că în Bucureşti deficitul de la grădiniţele de stat este de 8.000 de locuri, potrivit antena3.ro.

Copii-gradinita

Învățarea prin joacă este una dintre metodele folosite în educația și psihologia copilului.

Dorința unei educații cât mai complexe pentru copilul lor, programa şcolară, precum şi locurile insuficiente de la grădiniţele de stat sunt câteva motive care i-au determinat pe mulţi părinţi să-şi înscrie copiii în diferite programe de educaţie complementară, grădiniţe particulare sau în afterschool-uri.

Unul dintre cele mai cunoscute centre de educaţie preşcolară şi complementară din întrega lume, prezent şi în România este FasTracKids. Compania îşi propune să colaboreze şi să completeze programa standard printr-o serie de programe educaţionale adresate copiilor între 6 luni şi 8 ani.

Franciza FasTracKids totalizează peste 300 de centre în întreaga lume. Compania a intrat pe piaţa din România în anul 2007 unde numără 14 centre în 9 oraşe ale ţării, conform informaţiilor publicate pe site-ul ftk.ro. Franciza FasTracKids este disponibilă pentru oraşele în care nu există încă un centru FTK şi care au o populaţie de peste 65.000 de locuitori.

Unii părinţii care au un program încărcat şi nu pot să-şi supravegheze copiii după orele de şcoală pot opta pentru un afterschool. MarkAfterSchool oferă posibilitatea deschiderii unei afaceri în franciză în acest domeniu. MarkAfterSchool este un program adresat copiilor din clasele 1-4. Angajaţii companiei vor acorda elevilor asistenţă la efectuarea temelor după orele de şcoală şi le vor preda acestora zilnic cursuri de limba engleză.

Deschiderea unui afterschool sub sigla francizei Mark are o taxă de intrare pe piaţă de 1.500 de euro şi un capital de start, cu excepţia spaţiului, începând de la 4.000 de euro. În această sumă sunt incluse manualele operaţionale de demarare a afacerii, promovarea şi conducerea afacerii, precum şi site-ul propriu, personalizat.

Alte francize educaţionale pentru copii care pot fi dezvoltate pe piaţa din România sunt: CLEVER Children, Hamelin „play and win”, FunScience, Kid Planet.

(Elena Cărăuşu)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank