2015-01-09

Următoarea destinaţie eMag: Polonia

Cel mai mare retailer online din România atacă o piaţă e-commerce estimată la 4 miliarde de euro.

După ultimul Black Friday din acest an, când o serie de români norocoşi au avut ocazia să-şi cumpere electrocasnice, smartphone-uri şi smart tv-uri cu preţuri între 2 şi 10 lei, probabil au mai rămas foarte puţini români care să nu fi auzit de eMag. Cel mai mare retailer online din România a anunţat într-un comunicat de presă că va intra pe piaţa din Polonia, prin preluarea retailerului polonez Agito.

emag intra pe piata din Polonia Fot. eMag Romania

"Transferul de acțiuni va reprezenta o nouă provocare pentru noi, vom aduce lângă echipa eMAG o echipă performantă, cu o foarte bună cunoaștere a pieței locale"- Sorin Ionescu, vicepreședinte și director de dezvoltare internațională eMag.

Astfel, eMag va avea acces la o nouă piaţă de e-commerce, estimată la o valoare de 4 miliarde de euro. În prezent, accesăm, datorită celor trei piețe în care ne desfășurăm activitatea deja – România, Bulgaria și Ungaria – o bază de peste 36 de milioane de clienți. Acum intrăm într-o țară mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piață de ecommerce estimată la 4 miliarde de euro și cu un potențial mare de creștere", a declarat într-un comunicat de presă Sorin Ionescu, vicepreședinte și director de dezvoltare internațională eMag.

Agito a fost lansat în anul 2002, ca magazin online de electronice şi electrocasnice şi a devenit în scurt timp unul dintre cei mai puternici jucători din piaţa e-commerce din Polonia. În anul 2008, compania a ocupat poziţia a 2-a în topul "Deloitte Technology Fast 50".

Preluarea Agito, respectiv transferul de acţiuni între cele două companii, se va concretiza odată cu primirea aprobării din partea Consiliului Concurenţei şi Protecţia Consumatorului din Polonia.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank