2015-04-06

Nespresso vine în România

Un nou brand de cafea intră pe piața locală, unde un roman consuma, anual, circa 2,3 kilograme de cafea.

Nespresso, companie de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, a anunţat deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România. Începând din luna ianuarie a acestui an, compania ainternalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România un magazine online precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii.

Nespresso Fot. facebook.com/Nespresso

Nespresso este unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România.

Clienţii profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso şi au fost extrem de mulţumiţi de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experienţa inegalabilă a unei băuturi excepţionale, chiar la ei acasă, experienţă de care beneficiază deja alte 62 de ţări la nivel global” a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.

Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România. Nespresso oferă clienţilor săi din segmentul profesional o gamă diversificată de cafele Grands Crus de cea mai înaltă calitate şi aparate dedicate, asigurându-le în acelaşi timp servicii şi soluţii personalizate, pentru a le satisface nevoile specifice.

În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relaţii cu localurile româneşti specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri şi în hoteluri şi restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experienţă rafinată pentru angajaţi şi oaspeţi”, a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.

Din recolta mondială de cafea, numai 1-2% îndeplineşte cerinţele stricte de calitate şi profil aromatic stabilite de Nespresso pentru sortimentele sale Grands Crus. Brandul oferă o gamă de 23 de sortimente Grands Crus de înaltă calitate pentru a fi savurate acasă şi 10 sortimente Grands Crus pentru clienţii din segmentul de afaceri, pentru a satisface toate exigenţele clienţilor săi.

Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească. Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ”, a incheiat Sonia Năstase.

Un studiu recent arata ca un roman consuma, anual, 2,3 kilograme de cafea, cifra ce plaseaza Romania pe locul 49 intr-un clasament mondial al consumului de cafea, conform unui studiu realizat de World Research Institute si dat publicitatii de curand. Printre cele mai cautate marci de cafea se numara Kraft, Strauss, Nestle, Tchibo si Fortuna, care detin, in total, 82,8% din piata de cafea la nivel mondial.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank