EXIMTUR

eximtur cauta francizati
Informaţii despre sistemul de franciză
Descrierea sistemului de franciză

Fondată în anul 1993 la Cluj Napoca, compania EXIMTUR a cunoscut o dezvoltare continuă, extinzându-şi reţeaua de agenţii proprii în oraşe importante din România şi devenind una dintre cele mai importante companii de turism din România.

Începând cu anul 2011 EXIMTUR a deschis Programul Național de Francizare în cadrul parteneriatelor cu agențiile de turism care aleg să vândă produsele și serviciile noastre, cu unitățile hoteliere sau alți întreprinzători care sunt interesați să dezvolte o afacere profesionistă în industria de călătorii.

Prin intermediul francizei EXIMTUR, atât agențiile de turism care există deja pe piață, cât și cele nou înființate de către alte entități interesate, au posibilitatea integrării într-o rețea funcțională de agenții de călătorii, capabilă să furnizeze servicii complexe și complete în acest domeniu, în conditiile păstrării independenței afacerii.

Timpul estimat de implementare al francizei EXIMTUR de la momentul luării deciziei de implementare de către francizat este de cca 3 luni.

Propriile puncte de vânzări

15

Locaţii deschise în sistem de franciză

11

Fotografie punct de vânzare
eximtur cauta francizati
Informaţii pentru francizat
Asistenţă pentru francizat
  • Utilizarea marcii si a brandului EXIMTUR, unul dintre cele mai puternice branduri de turism din Romania, intre primii 3 jucatori in piata de profil in ultimii ani. EXIMTUR ofera partenerilor siguranta celui mai solid brand de agentie de calatorii din Romania, cunoscut pentru seriozitate, calitatea servirii clientilor si siguranta pe care o ofera acestora cu privire la banii avansati pentru calatorii;
  • Know-how de agentie de calatorii, livrat de EXIMTUR sub forma unui manual complet de proceduri scrise cu privire la organizarea activitatilor, elaborate in sistem ISO;
  • Tehnologie - Acces gratuit la sisteme soft de rezervari/vanzari bilete avion, servicii de cazare, pachete turistice in tara si strainatate. EXIMTUR a investit si investeste constant sume considerabile in dezvoltarea de solutii soft, pentru a oferi partenerilor si in ultimul rand clientilor, cele mai performante servicii si produse;
  • O politica comerciala atractiva cu tarife de serviciu si grila de comisioane gandita pentru o crestere graduala a vanzarilor si o rata mai mare a profitabilitatii agentiei Dvs;
  • Suport financiar anual, in functie de vanzari, pentru activitati marketing si promovare locala;
  • Punerea la dispozitie a unei solutii soft de back-office gestiune si facturare/contabilitate a activitatii agentiei la costuri foarte accesibile;
  • Acces in site-ului www.eximtur.ro pentru preluare solicitari clienti. In anul 2010 site-ul EXIMTUR a fost ales ca unul dintre cele mai competitive site-uri de profil din Romania iar pozitia acestuia in traficul de specialitate este de exceptie;
  • Includerea francizatului, cu datele sale de identificare, in cel mai mare si complex program de promovare de agentie de calatorii din Romania, program desfasurat in mod constant de EXIMTUR prin actiuni de tipul: participari la targuri, editare cataloage si brosuri, marketing on line (site, blog, twitter, facebook, afilieri, newslettere etc.), promovare TV/radio, concursuri si promotii, campanii presa si PR, evenimente, etc.;
  • Training pentru managementul agentei si pentru agenti, realizat in mod gratuit si constant pentru francizat de catre EXIMTUR prin intermediul Scolii de Turism EXIMTUR;
  • Consultanta gratuita in aplicarea legislatiei specifice si generale – realizata in beneficiul francizatului in mod continuu de echipa EXIMTUR, initiatoare a unui ansamblu de proceduri si initiative legislative aplicate deja de industria de calatorii din Romania;
  • Suport in implementarea procedurii de analiza a satisfactiei clientilor proprii ai francizatului – prin implementarea procedurilor standard de management al calitatii aplicabile la nivelul EXIMTUR si asistenta acordata francizatului pentru obtinerea acreditarii ISO;
  • Reducerea costurilor generale de functionare – prin aplicarea sistemelor globale de negocieri in retea a achizitiilor pentru nevoile firmei (internet, telefonie, paza, posta si curierat, etc.);
  • Suport de specialitate 24 ore din 24 pentru agentii de calatorii si managementul francizatului asigurat de echipa EXIMTUR;
  • Servicii complete de calatorie in conditii de siguranta si confort – francizatul fiind organizat pentru acordarea tuturor serviciilor de calatorie, prin departamente specializate: avion, turism extern, turism intern, evenimente si business-travel, servicii asociate calatoriei.
Totalul prevăzut al investiţiei

Taxa de intrare in franciza EXIMTUR este de 2000 EUR platibila o singura data la semnarea contractului, iar redeventa anuala este de 500 EUR.

Investitia initiala necesara implementarii francizei este estimata – intre 8.000 si 10.000 EUR – pentru agentii nou infiintate (amenajare sediu – conform manualului).

Aşteptările de bază de la francizat

Potentialii detinatori de franciza EXIMTUR:

  • Agentii de turism functionale care doresc sa lucreze sub brandul EXIMTUR;
  • Entitati din alte domenii de activitate care doresc sa dezvolte agentii de calatorii;
  • Hotelieri care doresc sa dezvolte agentii de calatorii sub brandul EXIMTUR;

Operativ, in agentie trebuie sa activeze 2 agenti de calatorii, cu experienta relavanta in domeniu (minim 3 ani), agenti care beneficiaza de training gratuit cca 3 saptamani la sediul central EXIMTUR din Cluj-Napoca, inainte de deschiderea agentiei francizate.

Spatiul minim pentru deschiderea agentiei va fi de minim 25-30 mp intr-o zona cu vad comercial intens, cu o suprafata vitrata cat mai mare.

Licenta se va obtine pe numele comercial EXIMTUR prin depunerea la Minister a dosarului de licentiere impreuna cu o anexa din contractul de franciza care da drept de folosire a denumirii comerciale

Informaţii despre francizor
SC EXIMTUR SRL
Str. Nichita Stanescu nr.16, Cluj-Napoca, 400366
0751-010926
0364-803804
franciza@eximtur.ro
www.eximtur.ro
Persoana de contact pentru candidaţi

Radu Hriniuc

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank