Subway International B.V.

Subway
Informaţii despre sistemul de franciză
Descrierea sistemului de franciză

Restaurantele Subway® sunt faimoase în întreaga lume pentru sandwich-urile unice produse în acestea. Primești sandwich-ul pe care ți-l dorești și urmărești întregul proces de preparare. Îți alegi tipul de pâine și toate ingredientele pentru a crea sandwich-ul tău perfect. Întregul proces se desfășoară în fața ta și totul va depinde de alegerile tale, de la legume și carne la tipurile de sosuri și condimente. Sandwich-urile pot să fie reci sau calde.

Aceste simple proceduri au reușit să atragă mulți clienți în toate restaurantele Subway® din jurul lumii. Succesul conceptului se bazează pe diversitatea opțiunilor în crearea sandwich-ului perfect și mereu pe gustul tău. În România operează peste 35 de restaurante Subway®. În prezent ne aflăm în București, Cluj Napoca, Iași, Timișoara, Pitești, Ploiesti, Constanța, precum și în alte orașe.

De-a lungul anilor, aproximativ 80% dintre noile francize sunt cumpărate de către proprietarii actuali.

Propriile puncte de vânzări

Toate restaurantele Subway operează în sistem de franciză

Locaţii deschise în sistem de franciză

40

Fotografie punct de vânzare
Subway
Informaţii pentru francizat
Asistenţă pentru francizat

Noi, cei de la Subway Restaurante din România căutăm activ noi parteneri în oraşele mai mari, care să devină parte din istoria de succes a reţelei.

Pasul 1 - studiaţi piaţa
Primul dv. pas este să studiaţi piaţa de francize în Romania. Studiaţi cu atenţie condiţiile şi locaţiile care ar fi convenabile pentru dv. şi potrivite pentru deschiderea unui restaurant. Descărcaţi şi citiţi cu atenţie broşura noastră despre franciză.

Pasul 2 – depuneţi cerere
Dacă aţi citit deja broşura şi aţi studiat piaţa, atunci este timpul să completaţi online cererea noastră. Aceasta nu vă angajează în niciun fel. După ce trimiteţi, noi vom analiza candidatura dv. şi vă vom contacta pentru a stabili data pentru interviu.

Pasul 3 - analizaţi toate detaliile
După ce aţi intrat în legătură cu reprezentanţii noştri, aţi analizat contractul împreună cu avocatul dv. şi v-aţi decis asupra planului financiar, dv. sunteţi gata de a deveni parte din echipa Subway®!

Fiecare restaurant Subway® aparține francizatului care îl operează. Funcționarea perfectă, locația centrală și mulți alți factori pot contribui la succesul restaurantului. Dacă îndeplinești condițiile noastre și te vei alătura sistemului nostru de franciză, vei primi sprijinul nostru încă de la primii pași pentru a deschide propriul tău restaurant Subway®:

  1. Selectarea unei locații potrivite

  2. Negocierea cu proprietarul spațiului în care vrei să deschizi noul restaurant

  3. Design-ul restaurantului

  4. Livrarea echipamentului de la producătorii și furnizorii noștri certificați

  5. Training în cadrul Universității Subway® și 2 săptămâni de training pentru francizați

  6. Pregătirea angajaților înainte și după deschiderea restaurantului.

Suport în operarea unui restaurant Subway®:
Ca francizat ești responsabil atât pentru compania ta, cât și pentru restaurant. Subway® îți va oferi suport în managementul afacerii tale, având peste 50 de ani de experiență în administrarea acestui concept. Câteva exemple în ceea ce privește acest suport sunt:

  1. Furnizori acreditați pentru asigurarea prețului și calității produselor

  2. Acces la rețete și sistemele de management folosite de Subway®

  3. Manual operațional

  4. Evaluări lunare pentru restaurant și modalități pentru a îmbunătăți operațiunile și volumul profitului

  5. Rapoarte săptămânale care te vor ajuta să controlezi restaurantul și să detectezi de la început orice tip de problemă care ar putea apărea pentru a fi corectată imediat

  6. Evaluarea serviciului cu clienții

  7. Realizarea campaniilor si strategiilor de marketing

  8. Platforma online pentru training, cu multe instrumente folositoare pentru înlesnirea operării restaurantului

Totalul prevăzut al investiţiei

Costul inițial al investiției:

  • Costul licenței necesare deschiderii primului restaurant este de 7.500 EUR și apoi, pentru fiecare restaurant deschis, câte 3.750 EUR.

  • Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 EUR-150.000EUR, în funcție de locație si starea acesteia. Aceste costuri includ taxa de franciză, echipamentele și construcția restaurantului, stocul inițial, bugetul de marketing pentru Grand Opening/marea deschidere și alte fonduri suplimentare, adică toate cheltuielile de la semnarea contractului până după primele luni de operare. 

  • Condițiile pentru programul Kick-Start includ: deschiderea restaurantului în decurs de 12 luni de la cumpărarea licenței de franciză și ți se va returna 50% din prețul inițial. Aceasta înseamnă că prima licență pentru un restaurant Subway® va deveni 3.750 EUR (în loc de costul inițial de 7.500 EUR). Același principiu se aplică și în cazul achiziționării licenței pentru al doilea/ al treilea etc. restaurant (în cazul în care licența costă în mod normal 3.750 EUR)

Redevența
Săptămânal, din cifra de afaceri, francizatul are obligația de a plăti 12,5% (din totalul vânzărilor fără TVA), adică 8% taxă de redevență și 4,5% taxa de marketing (bani folosiți integral pentru campaniile de promovare din România)

Aşteptările de bază de la francizat

Candidații interesați de achiziționarea francizei trebuie să aibă spirit antreprenorial și să poată învăța practici noi care îi vor ajuta în startul și managementul acestei afaceri.

Locația trebuie să fie într-o zonă circulată pietonal și cu un număr destul de mare de vizitatori precum în zonele centrale ale orașului sau în centrele comerciale. Francizatul poate solicita consiliere cu privire la selectarea spațiului potrivit.

Participarea la trainingurile organizate pentru deținătorii restaurantelor care te vor pregăti să conduci propria rețea de restaurante Subway®.

Conformarea cu operațiunile din sistemul de franciză Subway®, care de altfel sunt descrise și în manualul operațional și contractul de franciză.

Sistemul de franciză Subway® se bazează pe conceptul pregătirii unor sandwich-uri unice. Atât de unice încât mulți dintre clienții noștri au decis să devină francizați doar pentru că au crezut în produsele oferite de noi.

Cerinţe pentru un spaţiu potrivit pentru un restaurant Subway®
Tip food – court:
35 - 60 m2
minimum 5 metri vitrină
consum de energie electrică: 30 kW (curent trifazic)
sursă de apă şi canalizare
sistem de climatizare şi ventilaţie
conexiune la internet si telefonie fixă

Unitate de sine stătătoare:
100 - 200 m2 la parterul unei clădiri
existenţa unei vitrine mari
consum electric : 40 kW (curent trifazic):
înăţimea până la tavan: minimum 3,5 metri
sursă de apă şi canalizare
sistem de climatizare şi ventilaţie
conexiune la internet si telefonie fixa

Informaţii despre francizor
SUBWAY® Central & Eastern Europe
Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praha 7 – Holešovice, Czech Republic 0-800-896-796 (gratuit)
+420 233 310 135
ce_europe_sales@subway.com
www.subwayro.com
Persoana de contact pentru candidaţi

Bucuresti si Ilfov – Rumen Radev

E: radev_r@subway.com

T: +40 728040898

Restul tarii - Andrei Trifan

E: trifan_a@subway.com

T: +40 745361596

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank