copii si adolescenti

internaționale | 01.06.2018

Creativitate și distracție la pachet

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

internaționale | 19.03.2018

E simplu când îți place ce faci

Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.

internaționale | 23.02.2018

Fără costuri de licență

Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.

internaționale | 19.02.2018

Plastelina jucăușă cucerește piețe noi

Jumping Clay, conceptul de magazin și atelier de unde poți cumpăra, dar și unde poți învăța să modelezi figurine din plastelină, a intrat anul trecut pe două noi piețe din regiune.

internaționale | 05.12.2017

Inspiră, educă, distrează

Franciza dedicată copiilor – JumpingCLAY – sosește în România. Este o oportunitate unică de afaceri care a dezvoltat o nișă proprie în cadrul piețelor educaționale și de divertisment pentru copii.

franciza mea | 30.10.2017

Imaginație fără limite

Mitko Andonov din Macedonia a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Acesta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză.

internaționale | 28.08.2017

Franciza JumpingClay se extinde in regiune

Lanțul de francize JumpingClay a sărbătorit recent un an de afaceri în Croația.

internaționale | 24.07.2017

Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii

Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.

internaționale | 22.06.2017

BUSINESS ONLINE cu EDITURA MODRÝ SLON

Ați auzit de un cititor care să fie și personajul principal al poveștii pe care o citește? Copiii din întreaga lume pot trăi experiențe aparent imposibile datorită Editurii cehe MODRÝ SLON, care are în același timp și un magazin de cărți.

internaționale | 03.05.2017

Cum construieşti cel mai puternic brand

LEGO a fost desemnat brand-ul cel mai valoros din întreaga lume. Pe locul al doilea s-a clasat Google, iar pe al treilea Nike.