Școala Britanică consolidează marca ?

Cu câțiva ani în urmă, rețeaua britanică de franciză cuprindea mai mult de 50 de scoli, dar, în acest moment, numară puțin peste 40. Francizații ies din afacere din diverse motive, insă cel mai adesea datorită unor motive strict personale sau datorită alegerii unei locații nepotrivite, care părea atractivă inițial și cu potențial, insă care se dovedește a fi greșită in cele din urma - explică Robert Pieczkowski, proprietar al Școlii Naționale Britanice de Limbi Străine din Polonia. El explică faptul că această afacere, ca orice altă afacere, necesită perseverență și implicare.
"Francizații nu trebuie să cunoască limbile straine. Se pare că este suficient să angajeze persoanele potrivite și să investească minimum 6.000 de euro" - explică Robert Pieczkowski.
Pe de altă parte, concurența este destul de mare, astfel încât devine din ce în ce mai dificilă găsirea unei locații bune. Școala Britanică este una dintre cele mai mari școli din capitală și din împrejurimile sale.
În anii următori, Școala Britanică va deschide mai multe locatii. Francizorul a anunțat că în acest an va deschide cel puțin 10.
- Avantajul nostru este faptul că suntem o companie stabilă, care este pe piață de peste 20 de ani - spune Robert Pieczkowski. În plus, Scoala Britanică oferă, printre altele, un program de vară atractiv, cu activități variate si excursii în străinătate.
- În consecință, francizatul va putea să obțină câștiguri bune si în timpul vacanțelor, care de obicei, pentru astfel de școli, reprezintă un sezon slab din punct de vedere al prezenței copiilor - explică Robert Pieczkowski.
Francizații trebuie să investească in afacere in jur de 6.000 de euro. Investițiile sunt amortizate, de obicei, după aproximativ doi ani - conform declarațiilor francizorului. De asemenea, au nevoie de un spatiu de aproximativ 120 metri patrati. Taxele sunt stabilite individual - în funcție de numeroși factori, precum locația, dimensiunea orașului, numărul estimat de participanți. Forma de colaborare variază in functie de fiecare francizat.
- Nu avem un plan de franciză prestabilit, suntem foarte flexibili - explică Robert Pieczkowski. Francizorul poate ajuta francizatii să-si aleagă nu doar locația, ci și angajații și chiar să creeze un plan de afaceri profitabil. În decursul colaborării, aceștia au acces la instruire gratuită și sprijin pe parte de marketing.
- În plus, partenerii noștri sunt în contact permanent cu noi, nu doar prin telefon sau pe e-mail. Suntem bucuroși să ne întâlnim la sediul partenerilor sau să îi invităm la noi. Ne dorim ca ei să poată conta pe sprijinul nostru în fiecare etapă a colaborarii - spune Robert Pieczkowski.
Articole citite

Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Un nou tip de educație pentru viitor a copiilor din România este oferit de compania Edukido, care caută atât un master francizor, cât și parteneri individuali.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Subiecte populare in Forum
Când matematica nu e Bau-Bau
Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred...
Când matematica nu e Bau-Bau
Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara
Când matematica nu e Bau-Bau
Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...
Afacere din propria locuinţă
Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...
Afacere din propria locuinţă
Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...
Afacere din propria locuinţă
Musai sa lucrezi in domeniu educatiei si-ti recomanzi investitia,dar ca sa reinvestesti colaborezi si cu alte domenii...sanatate pentru cei cu probleme medicale
2plus2 adună francizaţi în Europa
Banii sunt problema...Degeaba esti as in matematica daca toate concursurile costa bani...
2plus2 adună francizaţi în Europa
Avem olimpici si fara o pregatire speciala daca toti s-ar putea bucura de o astfel de optiune atunci i-am lasa pe toti ceilalti mult in urma si optiunile ar fi altele decat...