BUSINESS ONLINE cu EDITURA MODRÝ SLON

Ați auzit de un cititor care să fie și personajul principal al poveștii pe care o citește? Copiii din întreaga lume pot trăi experiențe aparent imposibile datorită Editurii cehe MODRÝ SLON, care are în același timp și un magazin de cărți.
În 1998, acest proiect unic a introdus un produs revoluționar, așa-numitele cărți personalizate. Copiii devin eroi în diferite povești. Ei salvează prințese, o întâlnesc pe Scufița Roșie, pe Prințesa Violeta și pe monstrul cu un ochi sau se împrietenesc cu animale din Africa. Tot ce trebuie sa faci este sa comanzi o carte prin e-shop-ul MODRÝ SLON, să introduci numele personajului principal și locul în care vrei ca fiica sau fiul tău să apară în poveste.
Te-ai gândit vreodată să ai propriul magazin de cărți? Afacerile pe internet aparțin celor mai rapid dezvoltate sfere și cărțile, în general, sunt cele mai bine vândute produse în magazinele online. Popularitatea cărților electronice și a scanerelor scade treptat, iar cititorii se reîntorc încet – încet către cărțile clasice, pe suport de hârtie. Editura MODRÝ SLON conectează aceste două lumi, influențând astfel pozitiv educația copiilor. Potrivit unui studiu din 2016, până la o treime din elevii cehi nu pot citi corect. Motivul principal este faptul că petrec prea mult timp în fața computerelor, iar cărțile nu îi mai interesează.
Scopul editorului MODRÝ SLON este acela de a trezi dragostea cuvântului scris în sufletele copiilor și de a contribui la educația acestora. Cărțile personalizate servesc, de asemenea, ca instrumente didactice inteligente și susțin, în mod semnificativ, procesele de alfabetizare și citire. În plus, Editura MODRÝ SLON oferă un produs absolut unic - o carte pliabilă, personalizată, pentru copii cu vârste de peste 1 an. În afară de povești personalizate, Editura MODRÝ SLON are o vastă ofertă de cărți pentru copii de la 1 la 11 ani.
În vederea expansiunii pe plan international, MODRÝ SLON caută noi francizați (parteneri) în țările europene. Ultima extindere a companiei dincolo de granițele Republicii Cehe a fost în Germania și în Franța.
În afară de experiența de optsprezece ani pe piața cărților, Editura MODRÝ SLON oferă francizaților săi oportunitatea de a începe o afacere interesantă și profitabilă. "Oferim reprezentarea exclusivă a mărcii în țară și drepturile de distribuție pentru toate produsele noastre. Partenerul primește de asemenea șabloane de site și un training de afaceri și de marketing, investiția totală fiind de aproximativ 4.000-10.000 de euro", spune Marek Halfar, fondatorul și partenerul contractual al conceptului. Candidatul trebuie să aibă experiență în vânzări online și să fie fluent în limba maternă. Candidații trebuie să aibă aptitudini și abilități verbale excelente și o atitudine pozitivă față de copii.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza MODRÝ SLON, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Cehia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.