Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii

Copiii care își petrec timpul în mod activ sunt mai fericiți, deoarece exercițiile fizice îmbunătățesc dezvoltarea fizicului și a psihicului. Proprietarii firmelor de îmbracăminte din Cehia, precum marca Skibi Kids produc și distribuie de mulți ani îmbrăcăminte pentru tinerii aventurieri. Firma cehă deține 3 magazine și s-a mutat recent în locații mult mai mari. Anul acesta, compania intenționează să caute noi potențiali francizați. Una dintre filialele de franciză este în curs de pregătire și se va deschide anul viitor, în luna septembrie.
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.