Servicii bancare fără frontiere
Paysera este o companie modernă și inovatoare care a combinat lumea tehnologiilor informaționale și a finanțelor prin crearea și oferirea unei platforme eficiente și fiabile pentru transferul de bani, tranzacțiile de schimb valutar și prelucrarea electronică a plăților. Serviciile sunt disponibile oriunde, în orice moment și sunt folosite de clienți din aproape 180 de țări. Compania a fost înființată în 2004, în Lituania. Odată cu dezvoltarea activității sale, în 2016, sediul central a fost relocat în Regatul Unit al Marii Britanii.
Paysera intenționează să-și dezvolte rețeaua în întreaga Europă și caută deja parteneri care doresc să își înceapă propria afacere și să profite de potențialul unei piețe de plăți electronice cu creștere rapidă.
Potrivit statisticilor oficiale, comerțul electronic la nivel mondial a atins o cotă de 8,7% din cifra de afaceri totală a comerțului cu amănuntul. În următorii ani, se estimează că această cotă va crește cu o rată de 20% pe an. Numai în Serbia, în anul 2016, mai mult de 1,45 de milioane de utilizatori au cumpărat sau comandat bunuri și servicii prin Internet - potrivit Oficiului de Statistică al Republicii Serbia, care arată că, în general, consumatorii cumpără echipamente sportive, îmbrăcăminte și echipament informatic. În plus față de plățile online, utilizatorii contului Paysera pot stoca și schimba banii în mai mult de 30 de monede, la cele mai avantajoase rate de schimb, pot transfera sigur și ușor bani prin aplicații mobile și pot face plăți cu cardul VISA Paysera la terminalele POS și în magazinele on-line din toată lumea. Deschiderea unei comenzi este gratuită, iar clientul primește 30 de tranzacții gratuite pe parcursul unei luni.
Pe măsură ce a devenit "aliatul perfect" pentru clienții care cunosc și sunt încântați să utilizeze toate metodele de plată electronică, Paysera a înregistrat anul trecut o creștere de 40% a vânzărilor, ajungând la aproape 5,3 milioane de euro. Printre planurile principale ale companiei se numără extinderea serviciilor de creditare și leasing, precum și creșterea rețelei - care include și căutarea de noi parteneri de franciză. Paysera intenționează să-și dezvolte rețeaua în întreaga Europă și caută deja parteneri în această regiune, care doresc să își înceapă propria afacere și să profite de potențialul pieței de plăți electronice cu creștere rapidă.
Beneficiarul potențial al francizei Paysera va obține tot ce este necesar pentru inițierea și gestionarea activității în domeniul serviciilor de plată, accesul la transferurile online transfrontaliere, platforma de plată electronică și sistemul de afacere în franciză. Sistemul "local" va fi pe deplin integrat în sistemul internațional Paysera, iar beneficiarului i se oferă posibilitatea de a colabora cu băncile internaționale și cu alți parteneri de afaceri. Instruirea, precum și sprijinul constant în adaptarea și îmbunătățirea serviciilor, marketingul și managementul financiar, constituie de asemenea o parte obligatorie a pachetului pentru francizați, pe care francizorul îl oferă acestora la intrarea în sistemul Paysera. Pe de altă parte, este de dorit ca partenerul să aibă experiență în sectorul bancar sau financiar, o bună reputație, dar și capital suficient pentru acoperirea taxei de intrare.
Articole citite
Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri