RE/MAX: Educația face diferența
În pofida faptului că meseria de agent imobiliar nu este reglementată în România, un agent imobiliar profesionist se diferențiază de un simplu practicant printr-o serie de cunoștințe și aptitudini, dobândite prin studiu sau experiență. RE/MAX România, subsidiara locală a liderului global în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, prezintă cele mai importante aptitudini necesare unui agent profesionist și recomandări pentru începătorii care vor o carieră de succes într-un domeniu competitiv, alături de alți 8.000-8.500 de agenți.
În statele care au o industrie imobiliară dezvoltată, precum SUA, pentru a practica profesia de agent imobiliar, doritorii trebuie să dețină o diplomă, obținută în urma a doi ani de studiu și a unui examen, să fie înregistrați într-o asociație și să stăpânească noțiuni juridice și financiare legate de tranzacționare și finanțare, cunoștințe tehnice despre imobile și să aibă abilități de marketing și promovare, precum și de vânzare și negociere. În condițiile în care această profesie nu este reglementată pe plan local, oricine dorește, poate lucra ca agent imobiliar. Totuși, educarea continuă, prin cursuri de specialitate, precum și un set de aptitudini îmbunătățite constant, sunt criterii esențiale pentru a avea un parcurs profesional de succes în domeniul imobiliar.
Potrivit reprezentanților RE/MAX, printre cele mai importante calități pe care trebuie să le aibă un agent imobiliar se numără onestitatea și integritatea, cunoașterea procesului de achiziție, receptivitatea, deținerea informațiilor corecte despre piața imobiliară, aptitudini de comunicare, dar și de negociere. Totodată, atât pentru agenții începători, cât și pentru seniori, cursurile și educarea continuă în domeniul imobiliar reprezintă piatra de temelie a agenților care vor să se specializeze în această profesie.
„Pe lângă abilitățile standard necesare oricărui agent, un profesionist care activează în domeniu știe să lucreze eficient, să asculte activ clienții și să-și clădească relații de lungă durată. Poate cel mai important aspect este că profesioniștii dețin o pasiune sau o motivație intrinsecă pentru meseria lor, pe care o alimentează cu pregătire continuă și deschidere către noutățile din domeniu”, a declarat Răzvan Cuc, Preşedinte RE/MAX România.
În ultimul timp, reprezentanții RE/MAX au observat o accentuare a interesului agenților pentru educație și profesionalizare, tendință care, conform spuselor acestora, se va menține în următorii cinci ani, în paralel cu o creștere permanentă a numărului de agenți. În scopul educării pieței și a susținerii domeniului, RE/MAX România încearcă să transfere cât mai mult din expertiza proprie către cei interesați, organizând constant evenimente și traininguri educaționale.
Un exemplu în acest sens este "Power up your business - team building with Momentum!", ce va avea loc în data de 4 octombrie 2018, în București, la Hotel Ramada North. Trainingul, susținut pentru prima dată în România, va trata multe subiecte de interes în domeniul imobiliar, precum: construirea unei echipe, modele de business de echipă, de la agent la lider etc. Evenimentul îl va avea ca invitat principal pe Gil Li-ran, International Trainer & Speaker RE/MAX, unul dintre primii traineri internaţionali specializați în real estate, cu o experienţă de peste 15 ani de coaching în imobiliare.
Gil Li-ran a venit în România, pentru prima dată, în luna mai a anului 2014, pentru a susține un training dedicat brokerilor imobiliari. Evenimentul a avut mare succes și de atunci a mai fost organizat în România de încă două ori. ”Când am venit în România pentru prima dată, în mai 2014, m-am îndrăgostit de această țară, datorită oamenilor care conduc rețeaua de aici cu atât de multă pasiune și pricepere”, spune Gil Li-ran, care a susținut astfel de training-uri și în alte țări precum Polonia, Grecia, Japonia, Statele Unite ale Americii și Austria.
„În multe state, pentru a practica această profesie, un agent imobiliar trebuie să deţină o diplomă şi să fie înregistrat într-o asociaţie, iar asta presupune până la doi ani de studiu şi un examen cât se poate de serios. În Europa, industria de real estate se află în plin proces de creştere, dar încă sunt multe diferenţe în ceea ce priveşte practica şi legislaţia. Pe termen lung însă, se aşteaptă o creştere a numărului de agenţi imobiliari”, a declarat Gil Li-ran.
Mai multe detalii şi informații despre înscrierea la eveniment, se pot regăsi pe: https://www.remax.ro/eveniment/37/power-up-your-business-team-building-with-momentum
RE/MAX este lider mondial în real-estate, fiind franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment. Compania, înfiinţată în 1973 în Denver, are astăzi peste 115.000 de agenţi afiliaţi în 7.000 de birouri aflate în peste 100 de ţări din întreaga lume. În Europa, RE/MAX este prezent în 33 de ţări, cu peste 1.600 de birouri şi 17.000 de agenţi, continuând să se extindă intr-un ritm accelerat.
Articole citite
Piața birourilor flexibile a atins un punct culminant al cererii la nivel global. Francizorul caută parteneri de franciză în România, care să contribuie la accelerarea ritmului de creștere.
De ce segmentul spațiilor de lucru flexibile reprezintă o investiție ideală pentru francizați?
În acest an, se împlinesc cinci ani de când subsidiara românească a master francizei RE/MAX a fost preluată de actualul management.
RE/MAX, numărul 1 în imobiliare la nivel mondial, își impune profesionalismul și în România. Pentru că lucrurile nu trebuie făcute după ureche …
Popularitatea birourilor în sistem co-working crește de la zi la zi, fapt demonstrat de IWG care a deschis 156 de noi unități în 34 de țări, în prima jumătate a anului 2019. Cine este IWG?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.