Edukido educă prin joacă
Astăzi discutăm cu Anna Jurak, Manager Servicii Clienți – Edukido, despre dezvoltarea unei afaceri în domeniul educațional și aflăm câteva aspecte importante pentru un viitor francizat, privind demararea unei afaceri Edukido.
Considerați că este un moment bun pentru a investi într-o afacere educațională?
Segmentul educațional s-a dezvoltat în ultimii ani. Au apărut companii noi care oferă o gamă tot mai diversificată de servicii. Mă refer atât la companii locale mici, cât și la companii internaționale mari. Există, de asemenea, o concurență crescândă în diferite domenii ale educației. Datorită publicității cumulate a tuturor acestor companii, a crescut și gradul de conștientizare al părinților în ceea ce privește nevoia de educație.
Este de remarcat faptul că numărul tot mai mare de entități care operează în sectorul educațional a dus la o competitivitate care este benefică pentru clienți, întrucât calitatea serviciilor educaționale începe să fie de o importanță primordială. Părinții sunt dispuși să plătească mai mult, dar pentru servicii educaționale de bună calitate.
Pe de altă parte, cei mai activi părinți conștientizează problema oboselii copiilor cu prea multe activități extrașcolare. Săptămâna are doar 7 zile si timpul trebuie organizat cât mai eficient. De aceea părinții au început să aleagă cu mare atenție activitățile la care își scriu copiii. Noi garantăm ateliere de lucru de înaltă calitate și o programă specifică interesantă și atractivă, acestea fiind două motive principale pentru care reușim să atragem mereu clienți noi.
Cine poate deveni francizatul dumneavoastră?
Candidatul ideal pentru franciza Edukido trebuie să aibă experiență managerială și să urmărească obiective specifice, nu doar să câștige bani. Este bine să aibă experiență de lucru cu copiii, deși acest lucru nu este o condiție prealabilă. Candidatul poate fi un antreprenor, un profesor sau un fost angajat al unei corporații. Ceea ce este important este faptul că nu trebuie să dețină locația. Noi îl ajutăm cu închirierea locației optime, însă francizatul poate de asemenea să efectueze cursurile în săli închiriate în școli.
De câți bani este nevoie pentru a face o astfel de investiție?
Investiția inițială variază între 4.000 și 12.000 de Euro, în funcție de starea locației pe care francizatul decide să o închirieze. În plus, mărimea și atractivitatea zonei în care va dori să aibă exclusivitate teritorială vor avea un impact substanțial asupra valorii investiției.
În ce orașe doriți să deschideți sucursale?
Ne dorim să fim prezenți în toată România, în orașe cu minimum 10.000 de locuitori. În alte țări afacerea funcționează și în zonele rurale. Considerăm că regiunea pe care o poate deservi un centru educațional Edukido nu trebuie să aibă mai mult de 140.000 de locuitori.
Cum verificați dacă francizatul respectă principiile de afaceri și elementele de brand Edukido?
Încercăm nu atât de mult să verificăm francizatul, cât să-l ajutăm să conducă afacerea Edukido. Cerințele acordului de franciză și standardele rețelei noastre sunt descrise cu exactitate, dar, în cele din urmă, implementarea depinde foarte mult de implicarea și de atitudinea managerului regiunii. Oferim un set de instrumente și sprijinim continuu francizatul prin susținerea continuă, îmbunătățirea constantă și dezvoltarea ofertei de piață. Cu toate acestea, francizatul trebuie să-și dorească să desfășoare o astfel de activitate. O dată pe an, vizităm fiecare locație pentru a vorbi despre toate aspectele afacerii Edukido. Anterior, diagnosticăm situația afacerii de la distanță, analizând răspunsul francizatului la 100 de întrebări. O astfel de analiză a activităților francizatului, combinată cu un interviu aprofundat în regiune, oferă întotdeauna o imagine completă a situației afacerii și ne ajută să prezentăm recomandări specifice pentru o anumită locație, pentru următoarele șase sau douăsprezece luni.
Desigur, zilnic, francizatul beneficiază de sprijinul unui departament dedicat serviciilor pentru clienți. În cele din urmă, numărul clienților din regiune atestă dacă francizatul respectă standardele sau nu. Experiența ne-a demonstrat că francizații care se bazează pe experiența și pe recomandările noastre au succes din ce în ce mai mare.
Franciza Edukido este disponibilă acum și în România. Mai multe detalii privind descrierea sistemului de franciză, sprijinul francizorului, investiția totală, profilul francizatului sunt prezentate în catalogul de franciză Edukido, disponibil mai jos.
Anna Jurak, Manager Servicii Clienți - Edukido / "Francizatul Edukido poate fi un antreprenor, un profesor sau un fost angajat al unei corporații." Articole citite
Fibonacci Kids, o franciză de succes
/14.05.2025
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Când matematica nu e Bau-Bau
Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred...
Când matematica nu e Bau-Bau
Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara
Când matematica nu e Bau-Bau
Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...
Afacere din propria locuinţă
Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...
Afacere din propria locuinţă
Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...
Afacere din propria locuinţă
Musai sa lucrezi in domeniu educatiei si-ti recomanzi investitia,dar ca sa reinvestesti colaborezi si cu alte domenii...sanatate pentru cei cu probleme medicale
2plus2 adună francizaţi în Europa
Banii sunt problema...Degeaba esti as in matematica daca toate concursurile costa bani...
2plus2 adună francizaţi în Europa
Avem olimpici si fara o pregatire speciala daca toti s-ar putea bucura de o astfel de optiune atunci i-am lasa pe toti ceilalti mult in urma si optiunile ar fi altele decat...