Tradiția calității Leonidas / Absolut toate produsele sunt importate din Belgia, unde există singura fabrică ce aprovizionează toate cele aproximativ 1.400 de magazine Leonidas din lume.
Joi
30.05.2019
Piața ciocolateriilor din România a crescut în ultimii ani. Ți-ar plăcea să ai un magazin Leonidas care deține formula succesului, așa cum o dovedesc cele 1400 de magazine deschise la nivel mondial?
 

Piața ciocolateriilor din România a crescut în ultimii ani, atât din punct de vedere al volumului de vânzări realizat prin atragerea unui număr mai mare de clienți în magazinele specializate, cât și datorită extinderilor cu noi unități.

În urmă cu 100 de ani, Leonidas Kestekides a început să fabrice praline așa cum se fac și astăzi. Timp de patru generații, familia Kestekides și-a pus amprenta asupra brand-ului Leonidas, făcând acest brand o adevărată afacere de familie. Ceea ce a început ca un singur magazin cu o fereastră de servire, unde pralinele erau expuse la pervaz, s-a transformat într-o experiență de brand internațională.

“Din 1913, Leonidas a avut o singură misiune: să facă cele mai delicioase praline, de cea mai bună calitate și accesibile tuturor. Astăzi, puteți cumpăra ciocolată belgiană Leonidas în peste 1400 de magazine din întreaga lume. Peste 100 de feluri diferite de praline, toate făcute din ciocolată, cu unt de cacao 100% pur” – declară Jolyon Salvadore M'Bei, master francizat pentru România, din 2001.

În toate magazinele Leonidas francizorul garantează aroma originală de ciocolată fină, prospețimea, calitatea și accesibilitatea.

Trei maeștri ciocolatieri, Daniel Stallaert, Gérald De Brandt și Souad El Maslouhi, împărtășesc zilnic o pasiune comună: ciocolata. În fiecare zi, se “scufundă” în atelierul lor, pentru a veni cu noi delicatese. Daniel creează arome sublime în atelierul Leonidas de mulți ani și a inventat noi produse, cum ar fi ciocolata blondă, pentru care a obținut și un premiu. Scopul maeștrilor ciocolatieri este să surprindă gusturile cu o explozie de arome inedite, prin combinarea de ingrediente rafinate.

Pralinele Leonidas sunt făcute din ingrediente extrem de proaspete și de cea mai înaltă calitate. “Ciocolata noastră belgiană este făcută din unt de cacao 100%. Pentru ganachele noastre și alte umpluturi folosim numai unt proaspăt, smântână și lapte proaspăte, alune din Turcia, cireșe de Morello din regiunea Périgord, migdale din Italia, portocale din Valencia și multe alte ingrediente deosebite. De fiecare dată când mâncați una din pralinele noastre, veți simți o explozie de arome delicate” – spune . Jolyon Salvadore M'Bei.

Prima ciocolaterie Leonidas din România a fost deschisă în București, în 2001, de către firma M’B Business, aceasta devenind totodată reprezentantul Leonidas Belgia în România.

Toate produsele sunt importate din Belgia, unde există singura fabrică care aprovizionează toate cele aproximativ 1.400 de magazine Leonidas din lume.

Pe lângă pralinele de ciocolată, care constituie baza afacerii, în magazinele Leonidas se mai găsesc și diferite sortimente de ciocolată, dulciuri (fructe confiate, bomboane, marțipan etc.) și înghețată. “La Leonidas nu veți găsi niciodată o ciocolată care să fie mai veche de o lună. De la momentul fabricării și până la cel al achiziției, trece mai puțin de o săptămână" – mai spune Jolyon Salvadore M’Bei.

În toate magazinele Leonidas din întreaga lume se poate descoperi o nouă colecție pentru fiecare sezon. Pralinele sezoniere sunt, de regulă, ediții limitate, așa că, odată ce s-au vândut, nu vor mai fi reproduse. Dar, desigur, există produsele clasice, tradiționale, cum ar fi Manon, Gianduja, Louise și Noir de Noir, disponibile pe tot parcursul anului. Colecția actuală dedicată copiilor, spre exemplu, include cutia cu creioane de ciocolată din lapte si gama Asterix (tablete mici de ciocolată albe, negre și din lapte, precum și bănuți de ciocolată).

Achiziția francizei Leonidas dă dreptul francizatului de a comercializa produsele Leonidas, beneficiind de notorietatea brandului și de expertiza francizorului.

Există 3 concepte de franciză disponibile: Leonidas Standard, care necesită un spațiu minim de 30-35 m.p., Leonidas Chocolate & Coffee, conceptul de ciocolaterie – cafenea, pentru care. spațiul minim recomandat este de 50 - 60 m.p. și Leonidas Shop in Shop, conceptul adaptat pentru insulă în mall sau corner. În funcție de alegerea unuia dintre cele 3 concepte disponibile, investiția variază între 10.000 și 20.000 de euro.

Reprezentantul Leonidas vine în întâmpinarea viitorilor francizați prin acordarea de asistență pe parcursul procesului de implementare a afacerii, acordând sprijin permanent privind procesul de promovare, precum și organizarea training-ului care se va desfășura atât la sediul francizatului, cât și la sediul francizorului, anterior deschiderii magazinului.

Mai multe detalii privind franciza Leonidas sunt disponibile mai jos, în oferta de franciză de pe portalul nostru.


Jolyon Salvadore M’Bei alături de unul dintre cei 3 maeștri ciocolatieri / “La Leonidas nu veți găsi niciodată o ciocolată care să fie mai veche de o lună. De la momentul fabricării și până la cel al achiziției, trece mai puțin de o săptămână"
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015