Stația RomBeer
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Formatul de magazin Stația RomBeer este destinat cartierelor rezidențiele, în imediata apropriere a reședinței consumatorilor, în zone cu trafic pietonal intens. Sortimentația variată asigură francizatului un venit stabil pe tot parcursul anului, indiferent de condițiile atmosferice. Unitățile respective sunt minimarketuri cu un design unic, commode, confortabil poziționate lângă locuințele clienților. Zilnic sunt vizitate deja de mii de consumatori. Majoritatea clienților “Stației RomBeer” se apropie foarte repede de cei care deservesc unitățile și îi cunosc după nume, pentru că nu sunt doar vânzători, ci și persoane deschise, care le prezintă cele mai elementare lucruri despre “berea vie” pe care le-o oferă. “Stația RomBeer” este un concept care se diferențiază de concurență prin oferta diversificată, calitatea serviciului de servire și condițiile stricte de igienă.
Am denumit magazinul „stație” pentru că am făcut o paralelă cu stația Peco, unde te alimentezi de 50 de lei, 100 de lei sau îți faci plinul. Exact același lucru se întâmplă și la RomBeer: vii în magazin, alegi berea preferată, cantitatea și noi o îmbuteliem pe loc.
Unitati personalizate
2 locații – București
Unitati in sistem de franciza
14 locații în București, Ilfov, Craiova, Tg. Jiu, Alba Iulia, Cluj-Napoca și Brașov
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Colaborarea cu Stația RomBeer vă oferă nu doar achiziția unui model de afacere de succes, ci și susținerea acesteia pe termen lung. Colaborarea cu noi oferă francizatului procese de business verificate și bine puse la punct. Printre cele mai importante avantaje:
• Deveniți parte a unei rețele naționale;
• Beneficiați de o marcă populară și recunoscută de consumatori;
• Sortimentație bogată, lucrată și cizelată pe parcursul mai multor ani, care vă asigură vânzări crescute;
• O afacere construită și îmbunătățită pe parcursul ultimilor ani;
• Planuri de marketing construit pentru șase luni;
• Training în propriile locații;
• Asistență în alegerea locației;
• Proiect de arhitectură personalizat 2D, 3D, cu calculul materialelor necesare;
• Echipă de asistență în arhitectura, construcția, designul și brandingul afacerii;
• Manager personal pe parcursul derulării proiectului;
• Brandbook, manualul francizei, de deschidere a afacerii și de management de franciză;
• Sortimente relevante;
• Livrare marfă;
• Proceduri clare și simple pentru manager și angajați;
• Promovare națională;
• Dezvoltarea comunității RomBeer din arealul determinat al fiecărui francizat
Investitie totala, asteptari
Între 40.000 si 60.000 Euro
Fiecare francizat investește în construcția unității, achiziționare de echipament, recrutare de personal, controlul calității, reclamă
- Taxa de franciză 5.000 euro
- Lucrări de amenajare 15.000 – 20.000 euro
- Sistem de îmbuteliere 7.000 euro
- Echipament frigorific .8000 euro
- Branding 2.000 euro
- Stoc inițial de marfa 7000 euro
- Alte cheltuieli 2.000 euro
Suntem deschiși propunerilor, urmând să definim împreună nivelul investiției în funcție de specificitățile locației.
În medie, fiecare antreprenor va cheltui aproximativ 3.500 de euro pentru menținerea spațiului (de regulă, aceste cheltuieli lunare depind de fiecare locație în parte:
- Chirie spațiu 1.000 euro
- Personal angajat 1.500 euro
- Cheltuieli de întreținere 500 euro
- Taxe și impozite 300 euro
- Alte cheltuieli 200 euro
Fiecare francizat investește în construcția unității, achiziția de echipament, recrutarea de personal și controlul calității.
- Taxa de franciză – 5.000 euro
- Redevența lunară 1.5% ( se facturează în momentul în care afacerea iese pe profit)
- Taxa de marketing – 1%
Cu administrare competentă și derularea cu success a activităților primului magazin, în fața proprietarului se deschide un orizont promițător de dezvoltare a propriei rețele. Datorită zonei de acțiune a unui magazin, ce reprezintă peste 30.000 de locuitori și o rază medie de 500-1000 de metri, oportunitatea deschiderii unor noi unități este posibilă în același cartier, comună sau oraș.
Magazinele Stația RomBeer - reprezintă un întreg complex al "magazinului de la bloc", capabil să satisfacă necesitatile oricarui cumparator. BEREA este baza, dar nu reprezintă unica opțiune. În oferta magazinelor "Stația RomBeer" se regăsesc și sucuri naturale, cafea, sortimente diverse care însoțesc servirea berii și produse de tutun. Cele peste 2.000 de produse puse la dispoziția clienților asigură reîntoarcerea acestora zi de zi.
Cerinte de baza
Profilul candidatului ideal este al unei persoane ce dorește să se lanseze în afaceri în siguranță, în comunități cu peste 30.000 de locuitori.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Leșan Igor
Adresa de email la care se trimit formularele: statiarombeer@gmail.com
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.
Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
Leonidas, o afacere unică în lumea ciocolatei, se extinde la nivel național și caută noi parteneri de franciză
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.