Cărți personalizate pentru copiii din toată lumea

Povești la cerere / „Mulțumită cărților personalizate de la Blue Elephant Publishing, micii cititori devin personajele principale din poveștile pe care le citesc. În cărți, copiii se pot regăsi într-o aeronavă, printre dinozauri, tâlhari sau pot deveni prinți sau prințese” - spune entuziasmat Marek Halfar, proprietarul Blue Elephant.
Luni
06.01.2020
„Datorită francizării, ne putem extinde și în alte țări. Recent am semnat un contract de master franciză în România” - spune Marek Halfar, proprietarul Blue Elephant.
 

Ne puteți spune cum a crescut afacerea Blue Elephant?

Mă bucur să spun că reușim să ne îndeplinim obiectivele. Cel mai important este să convingem copiii să citească. Conform sondajului pe care l-am efectuat, cărțile personalizate îi ajută pe copii să citească și să înțeleagă mai ușor textul scris. Acesta este și motivul pentru care dezvoltăm oferta de cărți an de an, astfel încât tot mai mulți cititori mici să-și dorească să se identifice cu personajele din cărți. În 2019, am reușit să publicăm trei titluri pentru începători. De asemenea, publicăm seturi de cărți sau biblioteci personalizate, pe care le producem manual, ceea ce este unic în toată lumea. Anul viitor intenționăm să ne extindem și în alte țări.

Ce v-a determinat să publicați aceste cărți în urmă cu 21 de ani?

Căutam un produs care să mi se pară interesant și care încă nu era prezent în Cehia. Locuiam de ceva timp în străinătate și acolo am întâlnit pentru prima dată cartea personalizată. Am încercat să inițiez cooperări cu diverși editori, dar nu erau interesați de propunerea mea. Am fost surprins la acea vreme, dar, mulți ani mai târziu, mi-am dat seama cât de complicat ar fi fost pentru ei să înceapă această afacere, ținând cont și de rezultatul incert. Datorită naivității și ignoranței mele absolute în domeniu, eu și prietenii mei am pornit într-o aventură minunată. La început a fost important să obținem banii. A fost o muncă grea, dar după trei luni am avut capitalul pentru a demara afacerea.

Sunteți una dintre cele mai longevive francize de pe piața cehă. Cât de dificilă a fost crearea unui concept transferabil, în această industrie atipică?

Cred că francizarea este cel mai bun model de cooperare între două entități independente. Dacă modelul de afaceri este bine construit, fezabil și ambele părți cunosc și își asumă rolurile agreate, compania are posibilitatea de a se dezvolta foarte bine prin franciză.

Știu că ai extins rețeaua de franciză în străinătate. Ne puteți spune unde aduce bucurie copiilor Blue Elephant, prin cărțile personalizate?

Într-adevăr, Blue Elephant sau Elefantul Albastru aduce o mare bucurie copiilor. Mai presus de toate, este sarcina noastră, a adulților, să atragem copiii înapoi înspre cărți și să le arătăm magia textului scris. Chiar la sfârșitul anului 2019, am încheiat o tranzacție cu un nou francizat master din România. De asemenea, avem parteneri de franciză master în Ungaria și în Bosnia, iar în alte țări europene avem magazine electronice pe care le administrăm pe cont propriu. În prezent, căutăm noi parteneri în Italia și Ucraina.

Tot mai multe afaceri se extind prin franciză în toată lumea. Ce i-ai sfătui pe francizori dacă aceștia ar dori să se extindă în străinătate, prin franciză?

Înainte de extindere, trebuie să se asigure că au un concept care funcționează și este rentabil în țara natală. Cei interesați de licențele de franciză master vor vrea cu siguranță să vadă rezultatele financiare. Astăzi nu este suficient să avem un produs excepțional și de înaltă calitate, dar trebuie, de asemenea, să avem abilități de vânzare pentru a scoate în evidență beneficiile reale pe care dorim să le transmitem unui partener. Un alt aspect important este dacă noi înșine suntem pregătiți pentru extindere. Se întâmplă adesea ca francizații să plătească licența și să aștepte apoi ca restul activităților să fie rezolvate de francizor, ceea ce nu este în regulă. Este un proces dificil, dar sunt convins că francizarea este cea mai eficientă metodă de dezvoltare a afacerilor atât în țara natală, cât și în străinătate.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Când matematica nu e Bau-Bau

Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara

3 Declaratii
Final 11.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...

3 Declaratii
Final 11.02.2015
Afacere din propria locuinţă

Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...

3 Declaratii
Final 27.01.2015
Afacere din propria locuinţă

Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...

3 Declaratii
Final 26.01.2015
Afacere din propria locuinţă

Musai sa lucrezi in domeniu educatiei si-ti recomanzi investitia,dar ca sa reinvestesti colaborezi si cu alte domenii...sanatate pentru cei cu probleme medicale

3 Declaratii
Final 26.01.2015
2plus2 adună francizaţi în Europa

Banii sunt problema...Degeaba esti as in matematica daca toate concursurile costa bani...

3 Declaratii
Final 28.12.2014
2plus2 adună francizaţi în Europa

Avem olimpici si fara o pregatire speciala daca toti s-ar putea bucura de o astfel de optiune atunci i-am lasa pe toti ceilalti mult in urma si optiunile ar fi altele decat...

3 Declaratii
Final 17.12.2014