Platformă online de servicii, în franciză
Găsirea unei companii, servicii sau meseriași cu referințe de calitate este adesea o sarcină foarte dificilă. Indiferent de domeniu. Platforma online maghiară Qjob este concepută pentru a-și ajuta utilizatorii să găsească și să se conecteze cu profesioniști din diferite profesii. Datorită acestui concept, utilizatorul poate angaja cu ușurință un instalator, un grafician, un serviciu de curățenie sau un serviciu de babysitting, uneori la prețuri semnificativ mai mici decât cele de pe piață.
Fondatorii Qjob intenționează acum să-și implementeze conceptul și pe alte piețe. Au optat pentru franciză, considerând că un astfel de model de colaborare va aduce cea mai rapidă și cea mai eficientă dezvoltare. Partenerii potențiali - francizați - pot achiziționa drepturi / licențe pentru un anumit oraș, regiune sau chiar la nivel de țară. În acest din urmă caz, un astfel de partener ar fi de fapt beneficiarul master francizei și ar avea dreptul să vândă francize individuale unor noi parteneri, pentru piețe locale mai mici (orașe sau regiuni).
Potențial de dezvoltare
Acest tip de serviciu nu mai este, de multă vreme, o noutate la nivel Mondial, proiecte similar funcționând cu success pe piețele occidentale. Cu toate acestea, proprietarii Qjob cred că există un potențial foarte puternic de dezvoltare și în țările din Europa Centrală și de Est. “Piața din această zonă este destul de segmentată. Nu există un brand consolidat și puternic. Noi vrem să schimbăm asta”, afirmă fondatorii companiei.
Conceptul este viabil și din alt punct de vedere. Cercetarea de piață arată că doar aproximativ 5-7% din gospodării utilizează platformele online ca instrument de rezolvare a problemelor. Dar pandemia COVID-19 schimbă încet, dar sigur, această tendință, apreciază proprietarii Qjob.
Investiția necesară pentru obținerea unei licențe de franciză depinde de mărimea teritoriului în care partenerul de franciză dorește să își desfășoare activitatea. Se recomandă ca teritoriul să aibă cel puțin 200.000 de locuitori. Conceptul de franciză oferă o soluție pentru oricine dorește să-și înceapă propriul start-up IT folosind un model de afaceri deja dovedit.
Cum funcționează Qjob?
Utilizatorii Qjob înregistrați pot fi solicitanți de servicii, dar și profesioniști. Clienții definesc sarcini (proiecte sau sarcini) pentru care au nevoie de o soluție profesională și apoi le postează pe platformă. Pe de altă parte, toți profesioniștii care sunt înregistrați pentru o anumită categorie de servicii sunt informați cu privire la fiecare nouă solicitare - sarcină sau proiect - care apare într-o astfel de categorie pe platformă. Dacă pot răspunde la o astfel de cerere, dar și dacă sunt interesați de un astfel de loc de muncă, fac o ofertă. Clienții care caută un serviciu pot obține mai multe oferte și o pot alege pe cea care li se potrivește cel mai bine.
Utilizatorii Qjob înregistrați pot fi solicitanți de servicii, precum și profesioniști. Clienții definesc sarcinile (proiecte sau sarcini) pentru care au nevoie de o soluție profesională și apoi le plasează pe platformă. Pe de altă parte, toți profesioniștii înregistrați pentru o anumită categorie de servicii sunt informați cu privire la orice cerere nouă - sarcină sau proiect - care a apărut într-o astfel de categorie pe platformă. Dacă pot răspunde la o astfel de solicitare, dar și dacă sunt interesați de un astfel de loc de muncă, fac o ofertă. Clienții care caută un serviciu pot obține mai multe oferte și pot alege cea care li se potrivește cel mai bine.
Clienții pot, de asemenea, să caute în baza de date a profesioniștilor înregistrați și să caute direct o ofertă pentru serviciul de care au nevoie. Clientul ar trebui, desigur, la sfârșitul procesului, să aleagă un profesionist pentru sarcina sa, în timp ce toți ceilalți profesioniști sunt informați că sarcina/proiectul a fost atribuit altcuiva.
Detalii despre conceptul Qjob puteți afla din Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Articole citite
Planurile de marketing și publicitate în sistemele de franciză vizează două obiective strategice: să construiască un brand puternic și să faciliteze procesul de recrutare a francizaților.
Procentual, sistemele de franciza vor creste în 2017 peste economia USA, potrivit International Franchise Association (IFA).
Reprezentantul franchising.info.ro va răspunde solicitărilor dumneavoastră privind expozanţii de la FRANCHISE EXPO PARIS, unul dintre cele mai mare evenimente de franciza din lume.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.