Magiunul marca Lidl a fost interzis

Produsul marcă proprie a retailerului german a fost oprit de la comercializare începând cu data de 13 iulie pe motiv că nu îndeplinește condițiile legale de etichetare și tehnologia de fabricare. Decizia a fost luată în urma unui control la depozitul central al Lidl din comuna Aricești, județul Prahova, realizat de reprezentanți ai Ministerului Agriculturii și ai Comisariatului de Protecția Consumatorului Prahova, la sesizarea companiei Sonimpex Serv Com, producătorul Magiunului de prune Topoloveni.
Potrivit unui comunicat remis economica.net de către Sonimpex Serv Com, compania Lidl România SRL a primit o amendă de 5.000 de lei, iar magiunul de prune Sympathica, retras de autorități din magazine începând cu 13 iulie, se afla încă pe rafturile unor magazine în data de 25 iulie, la un preț de 6,99 lei.
În decembrie 2011, Lidl a retras dintr-un supermarket din municipiul Botoșani o cantitate de 1.000 de litri de apă plată, după ce s-a constatat că aceasta a fost infestată.
Retailerul german este unul dintre cele mari lanțuri de magazine din Europa. Lidl a ajuns la o rețea de 142 de unități la nivel național, ultimul magazin fiind deschis luna aceasta la Ploiești. Lanțul are peste 3.300 de angajați în rețeaua de magazine din România, centrele regionale de distribuție și în sediul central.

Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.