Young Engineers - construirea unui viitor mai bun

Amir Asor, fondator e2 Young Engineers / Pentru un capital de 5.000 de dolari, veți avea tot de ce aveți nevoie
Miercuri
26.05.2021
Dacă știi să gândești, poți face multe lucruri, spune Amir Asor, fondatorul Young Engineers
 

Amir Asor este un tânăr antreprenor care are un nivel ridicat de înțelegere a viitorului. De mai bine de zece ani, compania sa, e2 Yong Engineers, a dezvoltat o platformă bazată pe abilitățile copiilor, folosind metode distractive, antrenante și prac.tice, care lipsesc în școlile tradiționale. Asor nu doar că a găsit o nișă de piață, ci a devenit și lider prin stilul nou de educație la nivel mondial. Pentru impactul pe care l-a avut asupra tinerilor în multe părți ale lumii, în 2011 a câștigat premiul Youth Business International Entrepreneur.

Care a fost sursa de inspirație a conceptului Young Engineers?

Nu am avut cea mai bună experiență la școală. Abia după ce am crescut, când am început Universitatea am descoperit că, de fapt, nu sunt un elev atât de rău. Când crești, vezi cum se schimbă lumea. Vezi cum evoluează sectorul de afaceri. În plus, ai propriile experiențe. Aveam deja o experiență în activitatea cu copiii și am înțeles că tehnologia se schimbă foarte repede iar educația se schimbă foarte lent. Nimeni nu dobândește abilități avansate, în acord cu prezentul, doar de la școală. Așa am înțeles că acestea trebuie să vină din altă parte.
Dacă ați gândi retrospectiv, în urmă cu 20 de ani, și ați încerca să preziceți ce ocupații sunt în zilele noastre, probabil că nu veți avea nici un indiciu care să vă permită să faceți asta. Chiar și acum, dacă încercați să vă gândiți care vor fi locurile de muncă în următorii 20 de ani, probabil că nu veți avea nici o idee. Când veți ajunge la un anumit stadiu  înțelegere, vă veți da seama că trebuie să abordăm educația într-un sens mai larg.
Amândoi părinții mei sunt educatori. Cred că m-am inspirat de la ei. Dar, pentru mine personal, este vorba de dezvoltarea abilităților - nu doar a informațiilor. Mi-am dat seama că educația nu ar trebui să fie doar orientată spre informații, ci mai mult bazată pe abilități. Aceasta este singura modalitate prin care copiii pot fi pregătiți pentru forța de muncă din secolul 21. Dacă știi să gândești, poți face multe lucruri. Dacă cunoașteți doar informații, puteți face lucruri numai cu acele informații - aceasta este limita dvs.

Cum a crescut și s-a dezvoltat Young Engineers din 2008?

În mod evident, în afacerea noastră a crescut numărul de francizați. Apoi, odată ce au avut succes, aceștia au luat mai multe pachete de predare și din ce în ce mai multe locații de franciză. Așa că se extind și zonele în care își desfășoară activitatea. Așa se face că Young Engineers are acum peste 200 de parteneri în sistem.

Crezi că ești bine poziționat pentru viitor și pentru „Marea resetare?”

Nimeni nu înțelege cu adevărat exact ce înseamnă "Marea resetare". Mi-am petrecut ore întregi întrebându-mă ce înseamnă exact și ce se va întâmpla ... Dacă ar trebui să pariez, cred că este ceva legat de dispersia informației, Inteligența Artificială și tehnologia blockchain.

Cred că suntem bine acoperiți pentru acest tip de viitor. Acest lucru ne duce înapoi la cerințele educaționale. Atunci când nu știi ce urmează, trebuie să îți dezvolți noi abilități. Trebuie să știi cum să gândești, cum să abordezi o problemă, cum să abordezi o provocare. Trebuie să dezvolți abilități de abordare a unei probleme.

De asemenea, ne dezvoltăm tot timpul, iar echipa noastră lucrează din greu pentru asta. Am lansat, recent, programele Algo Play și Algo Buddy, care le permit copiilor să experimenteze lumea codării și a roboticii fără display. Practic, am întruchipat elemente comune de codificare într-o cărămidă tangibilă. Deci, în loc să scrieți o secvență de coduri, organizați doar o secvență de cărămizi care spun ceva în codificare. Aceasta întruchipează, practic, toate elementele de bază ale codării, cum ar fi condițiile și multi-threading-ul. Toate lucrurile înfricoșătoare de care oamenii tind să se teamă la universitate sunt adaptate pentru copii, astfel încât pentru ei să fie ceva natural.

Pentru copii, totul este vizual. Nu le spunem niciodată copiilor: „Hei, să facem ceva complicat.” Spunem doar: „Hei, copii, să facem ceva distractiv și să codificăm această mașină pentru a face ceva care ne place. Să codificăm acest robot pentru a merge dintr-un loc în altul”. Sau„ SAbsolut oricine poate vedea importanța pregătirii copiilor pentru forța de muncă din secolul 21. Oricine poate vedea că aceasta este o bună oportunitate și o misiune importantă. Bineînțeles, ei pot vedea și partea distractivă. De exemplu, o franciză tipică este împărțită în două segmente: Unii dintre cei care au experiență cu copiii. Ei știu cum să le abordeze și cum să explice subiecte simple. Mai târziu, copiii o vor construi din blocurile de construcție și o vor înțelege în orice mod - deci este ca și cum ați face preambulul pentru ei. Latura educațională nu este atât de grea, așa că cred că toată lumea o poate face cu abilități de bază. Celălalt tip este oamenii care se simt foarte apropiați de misiune, dar nu au capacitatea. Sau, pur și simplu, nu are interesul să organizeze singuri cursurile. În acest caz, ei pot angaja instructori. Este ușor să găsești instructori. Deci, practic oricine vede partea frumoasă a misiunii noastre este calificat să fie proprietarii noștri de afaceri ai Young Engineers.

Poate orcine să deschidă o franciză Y.E.?

Absolut oricine poate vedea importanța pregătirii copiilor pentru forța de muncă din secolul 21. Oricine poate vedea că aceasta este o bună oportunitate și ca o misiune importantă. Bineînțeles, ei pot vedea și partea distractivă. De exemplu, o franciză tipică este împărțită în două segmente: Unii dintre ei care au experiență cu copiii. Ei știu cum să le abordeze și cum să explice subiecte simple. Mai târziu, copiii vor înțelege conceptul și vor construi din blocuri în toate modurile posibile. Ar fi pentru ei ca un preambul. Latura educațională nu este atât de grea. Cred că toată lumea o poate face dacă are abilitățile de bază. Celălalt tip este cel al oamenilor care se simt foarte apropiați de misiune, dar nu au capacitatea să o înceapă. Sau, pur și simplu, nu au interesul să organizeze singuri cursurile. În acest caz, ei pot angaja instructori. Este ușor să găsești instructori. Deci, practic, oricine vede partea frumoasă a misiunii noastre este calificat să fie proprietar de afacere al Young Engineers.

Care sunt costurile pentru un investitor din Europa?

Nu este scump. Pentru capital lichid de 5.000 USD, practic veți avea tot ce aveți nevoie pentru a deschide un punct de afaceri cu șanse mari de a avea succes

eYoung Engineers Business

  • Taxă inițială de franciză: 0 USD
  • Taxă de franciză continuă: Minim 300 USD pe lună sau 7% din venitul brut
  • Costul total de configurare: în medie 5.000 USD
  • Vânzări medii pe unitate: variabile

 


Young Engineers / Sesiunile oferă cunoștințe teoretice și implementare practică în știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM)

Subiecte populare in Forum

Femeile conduc francizele educaţionale

Este un domeniu in care ar trebui investit pentru ca este vorba de viitorul nostru

2 Declaratii
Final 05.03.2015
Femeile conduc francizele educaţionale

Domeniul educational este pentru femei ca o manusa,de fapt ele sunt creatoarele si cunosc mai bine copiii

2 Declaratii
Final 05.03.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Matematica nu-i grea totul depinde de dascali iar daca iti merge mintea ajungi sa te distrezi.Am muncit mult ca sa-i descifrez tainele...cine nu a auzit de GHEBA 

4 Declaratii
Final 21.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred... 

4 Declaratii
Final 20.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara

4 Declaratii
Final 11.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...

4 Declaratii
Final 11.02.2015
Afacere din propria locuinţă

Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...

3 Declaratii
Final 27.01.2015
Afacere din propria locuinţă

Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...

3 Declaratii
Final 26.01.2015