Used Products caută parteneri strategici

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea și achiziția de produse noi şi pre-utilizate, prezent deja în România, cu trei magazine, oferă un concept deosebit, o oportunitate pentru oricine dorește să devină antreprenor, prin lansarea unui magazin în franciză, care generează venituri substanțiale chiar din primul an. “Totodată, Used Products promovează un mod de viață sustenabil și eco-friendly. Toți francizații beneficiază de acces la website-ul usedproducts.ro, care s-a dovedit a fi un canal excelent de vânzare, într-o continuă creștere”, a declarat Kun Norbert, Director de Franciză în cadrul companiei.
Declarația vine la doar o lună de la deschiderea primului magazin în Slovenia, ceea ce demonstrează că Used Products a mai făcut încă un pas în direcția consolidării numelui său în această parte a Europei. La momentul de față, compania are - în mai multe țări europene - peste 60 de magazine în regim de franciză.
Referitor strict la piața românească, sunt luate în calcul mai multe astfel de deschideri, planul fiind ca franciza Used Products să ajungă în orașele care au o populație de peste 40.000 de locuitori.
Primul magazin în franciză din România a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, iar al doilea anul trecut, în Timișoara, urmat de cel de-al treilea la București, în luna februarie 2022, pentru acesta din urmă (amplasat în zona Calea Moșilor, pe o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați) investiția inițială fiind de circa 60.000 de euro.
”Magazinul Used Products din Cluj-Napoca a trecut pragul de 1.2 milioane de euro încasări în anul 2022. De asemenea, și magazinul din Timișoara crește rapid, ajungând la cifră de afaceri de aproape 400.000 de euro. Este urmat de cel din București, deschis în 2022, cu o cifră la fel de importantă – peste 250.000 euro în doar zece luni. Și vânzările online sunt într-o continuă creștere, generând vânzări de peste 400.000 euro în 2022, până în prezent, față de 157.000 euro în 2021”, a precizat Kun Norbert.
La modul general, din stocul de produse Used Products prezente în magazine fac parte produse din categorii precum: telefoane mobile, laptopuri, tablete, console de gaming, aparate foto și video, televizoare, echipamente audio, etc. Toate aceste produse comercializate în magazinele fizice se regăsesc listate și în platforma proprie a companiei, personalizată pentru România. Promovând un concept ce are la bază refolosirea produselor aflate în stare perfectă de funcționare sau reciclarea lor, Used Products contribuie la protejarea mediului înconjurător.
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Cele mai citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?