DIEGO

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Sistemul de franciză „DIEGO” este o companie creată pentru distribuția en-gros și en-detail a acoperirilor de pardoseală, a textilelor interioare și a produselor de acoperire a pereților, care în ultimii 28 de ani a acumulat experiențe în vânzări și comerț, aceste cunoștințe fiind adunate într-un sistem întreg de know-how. Oferim un model de afaceri la cheie, utilizat deja în peste 150 de magazine din trei țări.

 

Rețea DIEGO în cifre:

- experiență în 3 țări

- 28 de ani în continuă dezvoltare

- 153 magazine DIEGO

- 21 de premii franchise pe plan internațional

- 5.000 de produse

- 450.000 clienți fidelizați

Unitati personalizate

3 magazine proprii în Ungaria

Unitati in sistem de franciza

În România 35, în Ungaria 100, în Slovacia 18 magazine Diego

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

  • Termenul contractului de franciză: 5+5 ani.
  • Exclusivitate teritorială asigurată.
  • Francizatul primește sprijin de la Centru în diverse domenii cum ar fi instruirea, aprovizionarea, logistica, marketingul, departamentul financiar, controllingul și informatica. Vă punem la dispoziţie materiale complexe de instruire referitoare la toate grupurile de produse comercializate, respectiv puteți însuși cunoștințele necesare și în cadrul programului „DIEGO Academy”.
  • Instruirea și training-ul sunt asigurate gratuit.
  • Departamentul de controlling stă la dispoziţia francizaților pentru consultanţă atât în perioada de deschidere a magazinului, cât şi mai târziu, în activităţile zilnice.
  • Centrul logistic DIEGO dispune de o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor centrale. Prin sistemul logistic administrat de către centru, se asigură de două ori pe săptămână livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.
  • Punem mare accent atât pe marketingul central, cât și pe promovarea locală al magazinelor. Fiecare magazin nou beneficiază de o contribuție din partea centrului pentru campania de deschidere. Pe lângă acestea, ne bucurăm de o prezență din ce în ce mai intensă și în domeniul online, datorită înnoirii permanente a site-ului și diverselor campanii promoționale.

Investitie totala, asteptari

Pe baza capitalului disponibil și a suprafeței determinate de parametrii orașelor, am stabilit valori de referință pe baza cărora investiția partenerului de franciză necesar pentru finanțarea stocului de pornire variază între 30.000 și 100.000 EUR.


Cerinte de baza

Partenerii de franciză DIEGO se încadrează în două mari categorii. Prima categorie este partenerii care participă direct în viața magazinului. Ei sunt implicați activ în operațiunile cotidiene ale magazinului, au controlul direct al afacerii. Cunosc în detaliu caracteristicile produselor noastre, monitorizează poziția relativă a magazinului, analizează statisticile de vânzări, urmăresc continuu inventarul și determină tendințele de dezvoltare și participă activ la consiliile de franciză.

A doua categorie este partenerul care investește în afacere, care încredințează operațiunile de zi cu zi șefului de magazin și participă doar la managementul economic al afacerii.

Cine este partenerul ideal de franciză?

- Este deschis spre dezvoltare,învățare și muncă perseverentă

- Motivat de beneficiile sistemului de franciză

- Cunoaște orașul în care dorește să deschidă magazin DIEGO

- Are capital adecvat

- Un beneficiu suplimentar este un spațiu comercial propriu


Informatii despre francizor

DIEGO Kft.

HU-2372 Dabas, str. Beton nr. 26.

+40 774 017 177

info@diegofranchise.com

diegofranchise.com

Persoana de contact pentru candidati

Sipos Mihai

e-mail: siposcs@diego.ro

 

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre DIEGO.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.