DIEGO

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Sistemul de franciză „DIEGO” este o companie creată pentru distribuția en-gros și en-detail a acoperirilor de pardoseală, a textilelor interioare și a produselor de acoperire a pereților, care în ultimii 28 de ani a acumulat experiențe în vânzări și comerț, aceste cunoștințe fiind adunate într-un sistem întreg de know-how. Oferim un model de afaceri la cheie, utilizat deja în peste 150 de magazine din trei țări.
Rețea DIEGO în cifre: - experiență în 3 țări - 28 de ani în continuă dezvoltare - 153 magazine DIEGO - 21 de premii franchise pe plan internațional - 5.000 de produse - 450.000 clienți fidelizați |
Unitati personalizate
3 magazine proprii în Ungaria
Unitati in sistem de franciza
În România 35, în Ungaria 100, în Slovacia 18 magazine Diego
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Termenul contractului de franciză: 5+5 ani.
- Exclusivitate teritorială asigurată.
- Francizatul primește sprijin de la Centru în diverse domenii cum ar fi instruirea, aprovizionarea, logistica, marketingul, departamentul financiar, controllingul și informatica. Vă punem la dispoziţie materiale complexe de instruire referitoare la toate grupurile de produse comercializate, respectiv puteți însuși cunoștințele necesare și în cadrul programului „DIEGO Academy”.
- Instruirea și training-ul sunt asigurate gratuit.
- Departamentul de controlling stă la dispoziţia francizaților pentru consultanţă atât în perioada de deschidere a magazinului, cât şi mai târziu, în activităţile zilnice.
- Centrul logistic DIEGO dispune de o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor centrale. Prin sistemul logistic administrat de către centru, se asigură de două ori pe săptămână livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.
- Punem mare accent atât pe marketingul central, cât și pe promovarea locală al magazinelor. Fiecare magazin nou beneficiază de o contribuție din partea centrului pentru campania de deschidere. Pe lângă acestea, ne bucurăm de o prezență din ce în ce mai intensă și în domeniul online, datorită înnoirii permanente a site-ului și diverselor campanii promoționale.
Investitie totala, asteptari
Pe baza capitalului disponibil și a suprafeței determinate de parametrii orașelor, am stabilit valori de referință pe baza cărora investiția partenerului de franciză necesar pentru finanțarea stocului de pornire variază între 30.000 și 100.000 EUR.
Cerinte de baza
Partenerii de franciză DIEGO se încadrează în două mari categorii. Prima categorie este partenerii care participă direct în viața magazinului. Ei sunt implicați activ în operațiunile cotidiene ale magazinului, au controlul direct al afacerii. Cunosc în detaliu caracteristicile produselor noastre, monitorizează poziția relativă a magazinului, analizează statisticile de vânzări, urmăresc continuu inventarul și determină tendințele de dezvoltare și participă activ la consiliile de franciză.
A doua categorie este partenerul care investește în afacere, care încredințează operațiunile de zi cu zi șefului de magazin și participă doar la managementul economic al afacerii.
Cine este partenerul ideal de franciză?
- Este deschis spre dezvoltare,învățare și muncă perseverentă
- Motivat de beneficiile sistemului de franciză
- Cunoaște orașul în care dorește să deschidă magazin DIEGO
- Are capital adecvat
- Un beneficiu suplimentar este un spațiu comercial propriu
Informatii despre francizor
DIEGO Kft.
HU-2372 Dabas, str. Beton nr. 26.
+40 774 017 177
Persoana de contact pentru candidati
Sipos Mihai
e-mail: siposcs@diego.ro
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
Deschide-ți un magazin Pegas în franciză. În doar 15 zile. Formulă de business testată. Alege un brand puternic românesc și o afacere în trend. Rată bună de recuperare a investiției.
Pegas dă startul campaniei „Anti-scumpire” cu o scădere permanentă a prețurilor. Pentru o Românie mai activă, Pegas susține mersul pe bicicletă.
După deschiderea a 8 magazine proprii, rețeaua de franciză PEGAS capătă contur prin deschiderea primului magazin în franciză.

După consolidarea poziției în retailul de flori online (B2C), Grupul Floria se focusează pe dezvoltarea vânzărilor B2B.
Primul magazin online de piatră naturală din România – PIATRAONLINE – poate fi “multiplicat” de acum și în franciză.
Dacă vrei să vezi cum arată primul concept store PEGAS din România, poți veni sâmbătă, 27 octombrie, începând cu ora 15:00, la evenimentul de lansare.
PEGAS a semnat primul contract de franciză pentru România! Noul francizat pregătește terenul pentru deschiderea magazinului PEGAS până în primăvara lui 2019.
Compania Coca-Cola și-a anunțat, în data de 31 august 2018, intenția de a achiziționa Costa Limited de la compania mamă Whitbread PLC. Care este investiția si ce obține Coca-Cola din această tranzacție?
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.