Educație și divertisment
Pe de o parte este vorba despre abilitățile pe care le capătă copiii, care sunt evidente după puțin timp, dar și despre satisfacția francizaților și colaboratorilor, care obțin profituri ca urmare a activităților cu copiii, care sunt interactive, distractive, practice și spectaculoase, organizate sub formă de spectacole sau ateliere de ștință. Acestea încorporează aspecte din tehnologie, inginerie, artă și matematică (STEAM). În plus, compania este mândră de rezultatele obținute prin fuziunea între arta dramatică și știință. Așa că membrii rețelei se consideră experți în „edutainment” (divertisment + educație), ceea ce înseamnă că implicăm cu adevărat copiii – prin observare, participare și experimentare.
La rândul ei, metodologia Fun Science® este recunoscută și premiată la nivel internațional. Compania folosește cu succes tehnici educaționale corelate într-un mod unic. Este vorba despre:
- Metoda TPR© (Răspuns Fizic Total).
- SDAIE© (Specifically Designed Academic Instruction in English)
- PQS© (Plonsky Question System)
Lăsând deoparte limbajul tehnic, în centrul conceptului sunt copiii, care se distrează în timp ce învață. Modul în care sunt integrați aceștia în timpul experimentelor îi ajută nu doar să cunoască conceptele, ci și să le rețină.
Franciza Fun Science a fost fondată în Europa în 1996, iar programele brevetate au fost dezvoltate ulterior, prin contribuția și experiența oamenilor de știință, profesorilor, actorilor și psihologilor din întreaga lume, construindu-se astfel o viziune internațională. De atunci până în prezent, Fun Science a colaborat cu mii de municipalități, școli sau alte instituții sau companii.
Pentru noii parteneri și colaboratori asta înseamnă că Fun Science oferă experiență, expertiză și credibilitate, oferta celui mai bun produs de pe piață. Aceasta ajută copiii cu vârste între 4 și 13 ani să exploreze lumea înconjurătoare prin activități științifice captivante. Pentru a aduce aceste programe la copiii din întreaga lume, franciza se extinde global.
Master Franciza Fun Science- Profesorii Trăsniți® există în România, din 2005, prin 2 Variante Homebase: București (Master Franciza) și județul Galați iar internațional în Argentina, Australia, Bahrain, Bolivia, Brazilia, Cambogia, Canada, Columbia, Croația, Cipru, Ecuador, Egypt, Filipine, Franța, Grecia, India, Indonezia, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Kuveit, Liban, Malta, Mongolia, Noua Zeelandă, Nigeria, Oman, Portugalia, Puerto Rico, Qatar, Regatul Unit al Marii Britanii, Republica Dominicană, Spania, Taiwan, Turcia, UAE, USA.
Cei care doresc să se alăture francizei vor învăța tot ceea ce trebuie să știe pentru a începe propria activitate în domeniul științei pentru copii. Aceștia primesc suport operațional, know-how, marketing, conținut și popularitate în social media (Profesorii Trăsniți au aprox 95K abonați pe YouTube, 61K Followers pe TikTok, peste 10K like-uri pe Facebook). De asemenea, francizaților le mai sunt oferite manual de Know How, metodologie și brand, dar și scenario de lucru pentru mai multe domenii ale științei (fizică, chimie, biologie, astronomie, ecologie, nutriție, inters social, anatomie). Francizații au asigurată exclusivitatea teritorială iar redevența va fi una fixă.
Totul începe cu un curs cuprinzător de formare inițială pentru franciză. Acest prim curs de formare, care durează patru zile și are loc la sediul francizorului, este axat pe management, marketing, tehnici de vânzare, programe, politică de personal și sisteme de afaceri organizaționale. Noii francizați vor avea acces și la videoclipuri de instruire și manuale. Următoarele patru zile de formare au loc în teritoriul francizatului și este susținut de unul dintre membrii importanți ai echipei de suport. Aceștia vor ajuta la selectarea și instruirea primelor instructori, apoi vor ajuta la începerea operațiunilor, asistând-ui pe noii veniți la organizarea primelor activități promoționale.
Ulterior aceștia vor avea un suport continuu în marketing și operațiuni, cu acces direct la intranetul francizei, de unde pot descărca propuneri de proiecte, imagini, videoclipuri, scripturi și orice alte materiale de marketing de care au nevoie, dar și să contacteze alți francizați. Totodată, vor avea acces telefonic și prin email la personalul profesionist al francizorului.
Investiția totală estimată este de 30.000-40.000 de euro pentru varianta Fun Science- Profesorii Trasniti® -FlexiHub și de 40.000-75.000 de euro în varianta Fun Science- Profesorii Trasniti® -The Lab®. Taxa de intrare este de 25.000 de euro, fără TVA iar redevența este de 75 de euro lunar, fără TVA. Taxa de marketing este de 15 euro lunar, fără TVA.
Pentru a deveni francizat Fun Science nu trebuie să fii om de știință, dar este recomandabilă o experiență solidă în vânzări sau marketing, abilități manageriale și de dezvoltare a unei afaceri prospere.
Articole citite
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Franciza Coding Giants reprezintă o cheie a succesului copiilor noștri în lumea virtuală și cea a programării. Cu o extindere globală, aceasta caută parteneri și în România.
Cea mai apreciată franciză europeană în educație și divertisment științific pentru copii, Fun Science-Profesorii Trăsniți, a deschis primul centru de edutainment “The Lab”.
Ca să devii lider în educația digitală a copiilor și să le sporești șansele în viitor trebuie doar să te alături rețelei de franciză Academia Micilor Developeri.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Femeile conduc francizele educaţionale
Este un domeniu in care ar trebui investit pentru ca este vorba de viitorul nostru
Femeile conduc francizele educaţionale
Domeniul educational este pentru femei ca o manusa,de fapt ele sunt creatoarele si cunosc mai bine copiii
Când matematica nu e Bau-Bau
Matematica nu-i grea totul depinde de dascali iar daca iti merge mintea ajungi sa te distrezi.Am muncit mult ca sa-i descifrez tainele...cine nu a auzit de GHEBA
Când matematica nu e Bau-Bau
Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred...
Când matematica nu e Bau-Bau
Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara
Când matematica nu e Bau-Bau
Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...
Afacere din propria locuinţă
Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...
Afacere din propria locuinţă
Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...