Calitatea încurajează extinderea
Noul venit și-a întâmpinat primii clienți în spațiului complexului Iulius Mall din municipiul Suceava. Franciza tip insulă, deschisă doar de câteva zile, își îmbie clienții să descopere aromele și texturile unice ale faimoasei ciocolate belgiene. După 23 de ani de la intrarea pe piața din România, prin firma M’B Business, continuă să crească interesul pentru această afacere unică și rafinată. Noii francizați au garanția calității deoarece toate produsele sunt importante din Belgia, unde o singură fabrică livrează dulciurile pentru toate cele aproximativ 1.400 de magazine din întreaga lume.
După inaugurarea primului magazin, pe strada Doamnei din Capitală, omul de afaceri Jolyon M’Bei a deschis noi locații în sistem de franciză în orașe precum Brașov, Craiova, Constanța, Dumbrăvița, Slatina,Oradea și acum Suceava, dar și în Republica Moldova, la Chișinău.
Sistemul de franciză poate fi accesat în trei variante, respectiv Leonidas Standard, Leonidas Chocolate & Coffee – un concept de ciocolaterie-cafenea și Leonidas Shop in Shop – o insulă într-un centru comercial sau corner.
Foarte important este că noii veniți nu trebuie să plătească taxa de franciză sau redevență, așa cum se practică într-un sistem de franciză obișnuit. O condiție este ca produsele să fie achizițonate prin fracizor. În urma experienței avute pe piața locală, francizorul își rezervă dreptul de a cere, la acordarea francizei, o garanție care va fi restituită francizatului, total sau parțial, la ieșirea din sistem.
Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalaje și amenajarea integral a magazinului. Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalajele și amenajarea integrală a magazinului. În funcție de alegerea unuia dintre cele trei concepte, aceasta este de minimum 15.000 de euro (Shop in Shop), dar poate ajunge la 25.000/30.000 de euro (Leonidas Chocolate & Coffee).
Cât despre recuperarea investiției, aceasta depinde de mai mulți factori, de la amplasarea magazinului și până la valoarea chiriei, dacă spațiul nu aparține francizatului. Jolyon M’Bei apreciază, după mai mult de două decenii de experiență în domeniu, că afacerea intră pe câștig din al doilea an de funcționare sau chiar mai devreme. El a precizat că magazinele nou deschise au avantajul notorietății pe care marca Leonidas a căpătat-o deja pe piața locală.
Deținătorul francizei spune că așteaptă să i se alăture oameni întreprinzători, motivați, care știu să se implice cu tot sufletul dar să și combine bucuria de a savura o ciocolată de calitate cu plăcerea de a face cunoscute calitățile acesteia. Nu este neapărat necesar ca aceștia să aibă experiență în afaceri, pentru este vorba, mai degrabă, despre o învățare pas cu pas a business-ului. Reprezentantul Leonidas a adăugat că noii veniți beneficiază de asistență pe tot parcursul procesului de obținere a francizei, sprijin permanent în procesul de promovare și de o perioadă de training.
În ciuda problemelor create de pandemie și apoi de criza energetică și de cele provocate de războiul din vecinătatea României, Jolyon M’Bei este convins că afacerea cu ciocolată de calitate va avea mereu un viitor.

Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.