Leonidas are o nouă ciocolaterie / Leonidas a deschis o nouă ciocolaterie, în complexul Iulius Mall din Suceava
Luni
26.02.2024
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
 

Noul venit și-a întâmpinat primii clienți în spațiului complexului Iulius Mall din municipiul Suceava. Franciza tip insulă, deschisă doar de câteva zile, își îmbie clienții să descopere aromele și texturile unice ale faimoasei ciocolate belgiene. După 23 de ani de la intrarea pe piața din România, prin firma M’B Business, continuă să crească interesul pentru această afacere unică și rafinată. Noii francizați au garanția calității deoarece toate produsele sunt importante din Belgia, unde o singură fabrică livrează dulciurile pentru toate cele aproximativ 1.400 de magazine din întreaga lume.

După inaugurarea primului magazin, pe strada Doamnei din Capitală, omul de afaceri Jolyon M’Bei a deschis noi locații în sistem de franciză  în orașe precum Brașov, Craiova, Constanța, Dumbrăvița, Slatina,Oradea și acum Suceava, dar și în Republica Moldova, la Chișinău.

Sistemul de franciză poate fi accesat în trei variante, respectiv Leonidas Standard, Leonidas Chocolate & Coffee – un concept de ciocolaterie-cafenea și Leonidas Shop in Shop – o insulă într-un centru comercial sau corner.

Foarte important este că noii veniți nu trebuie să plătească taxa de franciză sau  redevență, așa cum se practică într-un sistem de franciză obișnuit. O condiție este ca produsele să fie achizițonate prin fracizor. În urma experienței avute pe piața locală, francizorul își rezervă dreptul de a cere, la acordarea francizei, o garanție care va fi restituită francizatului, total sau parțial, la ieșirea din sistem.

Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalaje și amenajarea integral a magazinului. Investiția este strict legată de stocul de produse, ambalajele și amenajarea integrală a magazinului. În funcție de alegerea unuia dintre cele trei concepte, aceasta este de minimum 15.000 de euro (Shop in Shop), dar poate ajunge la 25.000/30.000 de euro (Leonidas Chocolate & Coffee). 

Cât despre recuperarea investiției, aceasta depinde de mai mulți factori, de la amplasarea magazinului și până la valoarea chiriei, dacă spațiul nu aparține francizatului. Jolyon M’Bei apreciază, după mai mult de două decenii de experiență în domeniu, că afacerea intră pe câștig din al doilea an de funcționare sau chiar mai devreme. El a precizat că magazinele nou deschise au avantajul notorietății pe care marca Leonidas a căpătat-o deja pe piața locală.

Deținătorul francizei spune că așteaptă să i se alăture oameni întreprinzători, motivați, care știu să se implice cu tot sufletul dar să și combine bucuria de a savura o ciocolată de calitate cu plăcerea de a face cunoscute calitățile acesteia. Nu este neapărat necesar ca aceștia să aibă experiență în afaceri, pentru este vorba, mai degrabă, despre o învățare pas cu pas a business-ului. Reprezentantul Leonidas a adăugat că noii veniți beneficiază de asistență pe tot parcursul procesului de obținere a francizei, sprijin permanent în procesul de promovare și de o perioadă de training.

În ciuda problemelor create de pandemie și apoi de criza energetică și de cele provocate de războiul din vecinătatea României, Jolyon M’Bei este convins că afacerea cu ciocolată de calitate va avea mereu un viitor.


Calitatea produselor Leonidas sporește numărul francizaților / Calitatea produselor și tradiția brandului Leonidas determină extinderea rețelei de franciză
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015