Franciză inovatoare pe piața dulciurilor

Yammy Way, o franciză atractivă
Yammy Way, o franciză atractivă / Franciza Yammy Way nu este doar una profitabilă, ci și în acord cu așteptările clienților, care își doresc noi experiențe și produse inovative
Luni
06.10.2025
Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
 

Franciza Yammy Way este deja un model de business testat, cu o cerere constantă și profitabilitate ridicată. De ce ar trebui să o alegi pentru a dezvolta o afacere pe măsura așteptărilor tale?

În primul rând, pentru că piața dulciurilor din România și, în general, din Europa este una în creștere. Apoi, pentru că brandul este unul validat de clienți, statistic vorbind, peste 70% dintre ei revenind în magazinele Yammy Way. Atractivitatea este sporită, desigur, de designul modern și de cele peste o mie de sortimente de dulciuri, colecții sezoniere și produse atractive, ideale pentru tineri și turiști. Nu trebuie neglizat faptul că francizații beneficiază de o marjă atractivă și de amortizare rapdă, profitul net estimat fiind de 15-25%, cu recuperarea investiției în doar un an, un an și jumătate.

Despre ce fel de magazine este vorba și cât trebuie să investești

Formatele magazinelor Yammy Way sunt flexibile, începând de la cele de 25 mp (compacte, perfect adaptate pentru centrele comerciale) și până la 150 mp (flagship pe străzile centrale sau în zonele turistice ale localtăților).

Cât despre investiția inițială, aceasta pleacă de la 50.000 de euro. Taxa de franciză este de 6.000-10.000 de euro, iar redevența de 5% din cifra de afaceri.

Sprijin complet pentru francizați

Noii parteneri ai francizei primesc o afacere “la cheie”, cu un suport dedicat pentru toate etapele, adică analiză și selecție a locației – inclusiv suport în negocierea chiriei, design personalizat și brand book oficial, logistică și aprovizionare centralizată, campanii de marketing integrate și promoții sezoniere, instruirea personalului și manuale de operare și, nu în cele din urmă, lansarea rapidă, în cel mult 60-90 de zile. Yammy Way are procese clare de operare, meniuri validate și furnizori omologați, astfel încât pornirea este simplă și previzibilă. Francizatul se concentrează pe vânzări și experiența clienților, noi compania asigură know-how-ul.

De ce acum este momentul potrivit să devii partener Yammy Way?

Cel mai important argument este cel de ordin financiar, al profitabilității bazate pe creșterea constantă a consumului de dulciuri și a faptului că, în special tinerii, caută noi experiențe gastronomice. Deserturile și băuturile noi, cu rețete originale, au devenit instagramabile, iar cererea în orașele mari și medii este evident mare.

În concluzie, cel mai bine este să te alături francizei Wammy Way acum, într-un moment favorabil, cu taxe și pachete negociate avantajos, în zone care sunt încă disponibile.

Business Card Yammy Way

• Franciza Yamy Way înseamnă un parteneriat complet

• Investiția necesară depinde de formatul magazinului, dimensiunea și starea spațiului, precum și de costul chiriei.

• Francizatul ideal este un antreprenor motivat, disciplinat, cu resurse financiare și dorință de implicare activă, care respectă regulile brandului și vede în Yammy Way o oportunitate pe termen lung.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015