Ciocolată belgiană în decor istoric
Prima ciocolaterie Leonidas din Brașov va fi deschisă vineri, 28 septembrie, în centrul istoric al orașului. Magazinul funcționează în regim de franciză și este cea de-a patra unitate din rețeaua dezvoltată de omul de afaceri Ion Codreanu. Investiția în noua ciocolaterie se ridică la aproximativ 35.000 de euro.
Ion Codreanu mai deține propriul său magazin Leonidas în zona Dorobanți din București și francizele a două unități situate tot în Capitală. În anul 2011, vânzările de praline în cele trei magazine au atins aproximativ 7,5 tone, în creștere cu aproximativ o tonă, comparativ cu anul precedent. Omul de afaceri vrea să-și extindă afacerea și în Cluj Napoca, Timișoara și Iași.
”Dintre cele peste 100 de sortimente de praline comercializate de brandul belgian, printre preferatele românilor se numără ”Gianduja”– pralină pură din gama cu cremă pralinată, ”Europe”– ciocolată, cremă ganache și rom din gama ganache, ”Manon Café Blanc”– ciocolată albă pralinată cu cremă de unt mocha și alună întreagă din gama cremă de unt.”, se arată într-un comunicat al Leonidas.
Producătorul de ciocolată Leonidas comercializează peste 100 de tipuri diferite de ciocolată belgiană în peste 1.400 puncte de vânzare din întreaga lume.
Studiile arată că aproximativ 88% dintre români (aproximativ 16.720.000 persoane) consumă ciocolată. Consumul de ciocolată pe cap de locuitor în țara noastră se situează sub valoarea de 2 kilograme pe an, în timp ce în unele țări occidentale consumul este de 8-10 kilograme pe cap de locuitor pe an.
(E.C.)
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
/07.07.2023
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.