Rompetrol se extinde în ţările din zona Mării Negre

Zhanat Tussubecov, directorul general al grupului Rompetrol, a anunţat la ceremonia organizată cu ocazia finalizării investiţiilor la rafinăria Petromidia, planurile de expansiune ale grupului pentru următorii 3-5 ani. Grupul Rompetrol a investit în ultimii ani peste 380 milioane de dolari în rafinăria Petromidia şi intenţionează să deschidă încă 350 de staţii de carburanţi în România, Turcia, Bulgaria Georgia, Ucraina. În România, considerată de kazahi cea mai importantă piaţă din regiune, vor fi deschise 150 de noi staţii de distribuţie.
„România va fi principala piaţa în care vrem să ne extindem reţeaua de benzinării prin construcţia de staţii şi achiziţia celor deja existente. Mai mult, vrem să ne creştem reţeaua de retail prin dezvoltarea unor parteneriate de tip franciză.”, a declarat Zhanat Tussubecov, directorul general al grupului Rompetrol, citat de Bursa.
Prin deschiderea unei benzinării Rompetrol se creează 12-14 locuri de muncă. Investiţia necesară deschiderii de la zero a unei benzinării în România este de 1-1,5 milioane de euro.
Rompetrol este al doilea mare jucător de pe piaţa românească, cu 430 de staţii de carburanţi, din care 131 staţii proprii, 150 de staţii partenere şi 140 de staţii expres. Rompetrol este controlat de grupul KazMunaiGaz din Kazahstan.
În România funcţionează aproximativ 2.000 de benzinării, 600 dintre acestea fiind particulare. Cel mai mare operator pe piaţa benzinăriilor din ţara noastră este Petrom, urmat de Rompetrol, LukOil şi MOL România. În 2012 a intrat pe piaţa locală şi compania sârbă NIS, contralată de grupul rus Gazprom Neft care vrea să deţină până la sfârşitul acestui an 40 de benzinării pe piaţa din România.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?