Carrefour a deschis un nou magazin în franciză

Grupul Carrefour este prezent cu peste 9.500 de magazine în 32 de ţări din întreaga lume.
Joi
04.10.2012
Tot mai mulţi retaileri din România au ales în acest an să se dezvolte pe segmentul magazinelor de proximitate.
 

Carrefour a deschis cel de-al optulea magazin de proximitate al rețelei, pe bulevardul Decebal din Capitală. Noua unitate are o suprafaţă de aproximativ 190 de metri pătraţi şi oferă o gamă de circa 4.000 de produse. Retailerul francez se extinde pe segmentul magazinelor de proximitate în parteneriat cu Angst, un brand de succes din România. Franciza Carrefour Express Angst a fost lansată în România în octombrie 2011, iar primul magazin de proximitate a fost deschis în piaţa Domenii din Bucureşti.

Un magazin Carrefour Express Angst din Capitală a fost închis în luna septembrie din cauză că nu era rentabil, însă Sorin Minea, preşedintele Angst, a anunţat la momentul respectiv că până la finalul acestui an ar putea deschide alte două noi unităţi. Carrefour operează în prezent în România 3 formate de magazine: 24 de hipermarketuri Carrefour, 59 de supermarketuri Carrefour Market şi 8 magazine de proximitate Carrefour Express.

În ultima perioada tot mai mulţi cumpărători din supermarketuri au migrat către o nouă nişă din piaţa locală de retail: magazinele de proximitate. Segmentul magazinelor de proximitate din România a fost atacat de retaileri precum Carrefour, Profi, Metro şi Mega Image, care fac concurenţă directă celor aproximativ 70.000 de magazine de bloc şi chioşcuri de pe piaţa românească.

La începutul acestui an Profi a renunţat la statutul de discounter şi s-a redenumit magazin de proximitate. Retailerul a ajuns la un număr de 132 de unităţi pe piaţa locală şi ar putea depăși numărul de magazine pe care și-a propus să le deschidă în 2012.

Metro a lansat în luna martie a acestui an franciza „La Doi Paşi”, iar la două luni de la startul oficial al programului reţeaua lanţului de retailerul cuprindea peste 200 de magazine. În prezent, Metro are peste 400 de magazine de proximitate, deschise sub sigla „La Doi Paşi”. Noul concept i-a făcut intrarea retailerului şi în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în comune și sate.

Mega Image este un alt retailer care se dezvoltă pe segmentul magazinelor de proximitate pe piaţa românească, prin intermediul conceptului Shop&Go. Belgienii au deschis în 2012 peste 35 de magazine de acest tip în Capitală şi vor să ducă acest concept şi în provincie.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015