Starbucks vine în biroul companiilor
Starbucks a încheiat un parteneriat cu Selecta, cea mai mare companie de vendomate: automate de cafea, băuturi şi snacks-uri din Europa. Cele două companii au creat conceptul Starbucks Office Coffee, care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi procura singuri sortimentele preferate de cafea ale brand-ului de la automatele de cafea Selecta. Primul automat de cafea este deja testat la sediul Starbucks din Elveţia. Noul concept este destinat în general zonelor în care sunt situate cele mai mari clădiri de birouri, ai căror angajaţi preferă să îşi ia cafeaua la pachet.
Starbucks a deschis primele 50 de cafenele din Elveţia în urmă cu peste 10 ani, iar brandul se bucură în continuare de popularitate pe piaţa austriacă.„Căutăm tot timpul modalităţi unice şi cele mai bune locaţii pentru a interacţiona cu clienţii noştri. Parteneriatul cu Selecta ne oferă posibilitatea să ducem experienţa cafelei Starbucks direct la sediul companiilor şi suntem nerăbdători să extindem noul concept în cât mai multe birouri din Elveţia.”, a declarat Franck Wubben, managerul Starbucks în Elveţia şi Austria.
Selecta distribuie automate de cafea în peste 100.000 de locaţii din Europa şi în peste 15.000 din Elveţia. Thomas Nussbaumer, manager Selecta, a declarat: „Selecta înţelege că oamenii şi-au schimbat modul în care servesc cafeaua şi alte băuturi calde. Împreună cu Starbucks venim în întâmpinarea aşteptărilor acestora şi le aducem cafeaua preferată direct la birou.”
Conceptul Starbucks Office Coffee va fi disponibil în trei dimensiuni diferite: mici, medii şi mari (de tip coffee corner) pentru a putea fi integrat în birourile cât mai multor companii. Toate cele trei versiuni vor funcţiona cu echipamente de tip self-service şi vor oferi peste 20 de sortimente de cafea.
Deşi în Statele Unite ale Americii parcurge un traseu ascendent, Starbucks a anunţat că va închide o serie de unităţi din Europa din cauza rezultatelor sub așteptări înregistrate de acestea și a problemeor economice din regiune. Parteneriatul cu Selecta poate ajuta reţeaua de cafenele să câştige din nou teren pe piaţa europeană.
Prezent în România din anul 2007, Starbuck operează în ţara noastră opt unități: cinci în București : Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, și câte una în Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov. Noul concept Starbucks Office Coffee ar putea avea succes pe piaţa românească întrucât vendomatele au devenit o prezenţă obişnuită în viaţa românilor. Un raport al Euromonitor International arată că piaţa locală de vending va avea o creştere anuală de 7% şi va ajunge la peste opt milioane de euro până în 2015, de la aproximativ şase milioane jumătate de euro în prezent.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?