Profi ia locul Rapidului din Brașov

Profi a inaugurat în această săptămână cel de-al patrulea magazin din Brașov, rețeaua retailerului ajungând la un număr de 133 de unități. Noul magazin situat pe bulevardul Victoriei nr. 3, în apropierea Gării Brașov, se află la parterul unei clădiri comerciale, în locul fostului magazin alimentar Rapid. ”Brașovenii s-au obișnuit ca în acest spațiu să funcționeze un magazin non-stop, așa că am decis ca și noul PROFI să fie deschis la orice oră.”, a declarat Pawel Musial, Directorul General Profi Rom Food.
Noul Profi din Brașov are o suprafață totală de 734 metri pătrați, din care sala de vânzări ocupă 464 metri pătrați. Magazinul oferă o gamă de aproximativ 5.000 de produse și are și o zonă gastro de unde pot fi achiziționate specialități grill, pâine caldă, salate și prăjituri. ”Suntem mândri că prin noua unitate am mai creat 32 de locuri de muncă în acest oraș.”, spune Pawel Musial.
Retailerul ar putea depăși numărul de magazine pe care și-a propus să le deschidă în acest an. În afară de Profi, alți retaileri care au anunțat planuri agresive de expansiune sunt Billa, Mega Image și Lidl. Mega Image a deschis în 2012 peste 50 de unități, iar Billa vrea să încheie anul cu o rețea de 71 de magazine. Nemții de la Lidl vor să ajungă la 200 de locații în țara noastră.
Profi este o reţea de magazine de proximitate, franciză parţială a grupului de retail franco-belgian Louis Delhaize. Compania a fost înfiinţată în anul 1979, în Belgia, ca o reţea de magazine cu preţuri reduse. La începutul acestui an, Profi s-a redenumit magazin de proximitate și concurează direct cu cele aproximativ 70.000 de magazine de bloc și chioșcuri de pe piața românească.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?