Șase dintr-o lovitură

Retailerul francez duce brandul de supermarketuri Carrefour Market în orașul de la malul mării prin închirierea a șase magazine de la compania Aliment Murfatlar, un brand cunoscut de constănțeni. Spaţiile au o suprafaţă totală de peste 3.400 metri pătrați şi sunt situate în diferite zone ale oraşului: Antoniadis, Piaţa CET, Tomis IV, Piaţa Tomis Nord, Alexandru Lăpuşneanu şi 1 Decembrie. Aliment Murfatlar va continua să opereze în Constanța alte două magazine permanente și unul sezonier.
"În curând, în Constanţa, vom deschide cele şase supermarketuri Carrefour Market. Carrefour are deja în Constanţa un hypermarket şi suntem convinşi că şi supermarket-urile noastre vor fi apreciate de către constănţeni.", a declarat Francois-Melchior de Polignac, directorul general al Carrefour România.
Carrefour concurează în orașul de la malul mării cu cei mai mari retaileri de comerț modern din România: Kaufland, Metro, Selgros, Auchan, Real. Cele șase magazine Carrefour Market vor intra în competiție directă cu Mega Image (șase magazine: cinci supermarketuri și un Shop&Go), Profi (patru magazine) și Lidl (două magazine).
Carrefour, Profi, Metro și Mega Image au atacat segmentul magazinelor de proximitate din România după ce tot mai mulți cumpărători din supermarket au migrat către această nouă nișă din piața locală de retail.
Carrefour a înregistrat anul trecut vânzări de 1,18 miliarde euro în România, în creştere cu 4,8%, în principal datorită extinderii reţelei de magazine. Compania deţine în România 25 de hipermarketuri şi 59 de supermarketuri, la care se adaugă 8 magazine de proximitate Carrefour Express, deschise în sistem de franciză.
(L.N.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?