Carrefour operează în România 3 formate de magazine: 25 de hipermarketuri Carrefour, 59 de supermarketuri Carrefour Market şi 8 magazine de proximitate Carrefour Express
Marţi
16.10.2012
Brandul Carrefour Market intră pe piața din Constanța direct cu șase magazine.
 

Retailerul francez duce brandul de supermarketuri Carrefour Market în orașul de la malul mării prin închirierea a șase magazine de la compania Aliment Murfatlar, un brand cunoscut de constănțeni. Spaţiile au o suprafaţă totală de peste 3.400 metri pătrați şi sunt situate în diferite zone ale oraşului: Antoniadis, Piaţa CET, Tomis IV, Piaţa Tomis Nord, Alexandru Lăpuşneanu şi 1 Decembrie. Aliment Murfatlar va continua să opereze în Constanța alte două magazine permanente și unul sezonier.

"În curând, în Constanţa, vom deschide cele şase supermarketuri Carrefour Market. Carrefour are deja în Constanţa un hypermarket şi suntem convinşi că şi supermarket-urile noastre vor fi apreciate de către constănţeni.", a declarat Francois-Melchior de Polignac, directorul general al Carrefour România.

Carrefour concurează în orașul de la malul mării cu cei mai mari retaileri de comerț modern din România: Kaufland, Metro, Selgros, Auchan, Real. Cele șase magazine Carrefour Market vor intra în competiție directă cu Mega Image (șase magazine: cinci supermarketuri și un Shop&Go), Profi (patru magazine) și Lidl (două magazine).

Carrefour, Profi, Metro și Mega Image au atacat segmentul magazinelor de proximitate din România după ce tot mai mulți cumpărători din supermarket au migrat către această nouă nișă din piața locală de retail.

Carrefour a înregistrat anul trecut vânzări de 1,18 miliarde euro în România, în creştere cu 4,8%, în principal datorită extinderii reţelei de magazine. Compania deţine în România 25 de hipermarketuri şi 59 de supermarketuri, la care se adaugă 8 magazine de proximitate Carrefour Express, deschise în sistem de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015