Franciza prăjiturilor ”ca la mama acasă”

Mariana Lepuș este din Câmpulung, însă s-a mutat în București după ce a terminat Facultatea de Inginerie Geologică și Geofizică, ulterior lucrând în domeniu timp de 10 ani. În anul 1992, în perioada în care fetița ei făcea cunoștință cu Abecedarul, decide să își schimbe job-ul, întrucât vechiul loc de muncă implica multă muncă de teren și nu îi permitea să stea cât timp și-ar fi dorit cu familia. Are norocul să se alăture unei companii care îi permite să deslușească tainele care sunt ascunse în spatele prăjiturilor pregătite ”ca la mama acasă” și a rețetelor de panificație care păstrează tradițiile - Ana Pan. ”Am ales acest domeniu pentru că îmi place să fac prăjituri și să-mi răsfăț în fiecare zi familia”, spune Mariana Lepuș, Director Dezvoltare Franciză Ana Pan. Francizaților le transmite că: ”O franciză în cofetărie nu aduce profituri mari, însă aduce profituri constante. Un francizat nu trebuie să-și dorească să se îmbogățească peste noapte.”
Care este povestea cofetăriilor Ana Pan?
A fost odată ....este ....și cu siguranță va fi mulți ani de acum încolo. Povestea a început în toamna anului 1990, când Cristiana şi George Copos au pornit în căutarea frumosului și a bunului gust în cofetărie și au creat o afacere de familie: cofetăria Ana, a cărei denumire este, de fapt, ultima parte a numelui CristiANA. Cofetari renumiți ai Bucureștiului s-au alăturat familiei Copos și astfel prăjiturile clasice – savarinele, amandinele etc.– și torturile au continuat să fie pregătie după rețete tradiționale și cu ingrediente naturale. La acestea s-au adăugat faimoasele prăjituri de casă, cu foi, creme și glazuri deosebite, astfel încât clienții au crescut de la săptămână la săptămână, de la lună la lună. Până în prezent a emis peste 5.000 de carduri de fidelitate, iar în medie, zilnic, în întreaga rețea de magazine avem peste 2.500 de cumpărători.
Cum s-a născut ideea de a dezvolta afacerea Ana Pan prin franciză?
Ideea de a dezvolta rețeaua Ana Pan și în sistem de franciză a apărut înainte de anul 2005: business-ul Ana Pan ajunsese la maturitate, iar pe piața românească nu exista nicio franciză de acest gen care să ofere conceptul “ 3 in 1” - cofetărie, patiserie, pâine. În februarie 2006, cu o investiție de 5 milioane EUR, a fost inaugurată o unitate de producție, realizată conform standardelor europene, certificată ISO si HACCP, în care producem peste 200 de sortimente de cofetărie, patiserie și panificație. Valoarea capacității de producție care devansa nivelul activității prin magazine proprii și cerința continuă de produse naturale din partea pieței, a condus la cristalizarea ideii de extindere a afacerii pe orizontală, în sistem franciză de distribuție.
Ce condiții trebuie să îndeplinească persoanele interesate să-și deschidă o cofetărie în franciză Ana Pan?
Ana Pan nu caută un investitor care aduce doar un aport financiar, caută persoane dedicate, care să se identifice cu valorile noastre: calitate, tradiție, loialitate față de clienți și parteneri. Căutăm antreprenori cu experiență în afaceri de minimum 2 ani, care să dețină un spațiu comercial sau să închirieze o locație de aproximativ 40 de metri pătrați. În ambele cazuri, francizorul este cel care validează locația din punct de vedere al dimensiunii și amplasării. Taxa de intrare în rețeaua Ana Pan este de 10.000 EUR, însă în această perioadă francizații beneficiază de o taxă promoțională de 5.000 EUR. Francizatul va mai avea nevoie de aproximativ 20.000- 30.000 EUR pentru amenajarea spațiului și achiziția echipamentelor. Alegând franciza Ana Pan poți să creezi o afacere de succes cu o rețetă testată, care se poate multiplica și învăța cu ușurință.
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.