Bella Casa vrea să schimbe ambientul locuinţelor din vestul şi estul ţării

Bella Casa oferă gratuit clienţilor, pe lângă produsele comercializate, servicii conexe precum: consiliere de specialitate în alegerea produselor, simulări 3D ale interioarelor destinate renovării, consiliere în ceea ce priveşte alegerea echipelor de montaj, servicii de transport.
Vineri
09.11.2012
Uşile de interior, parchetul laminat şi căzile cu hidromasaj au adus reţelei de magazine Bella Casa 24 de francizaţi.
 

Fertilis S.R.L. comercializează de 14 ani prin intermediul magazinelor studio Bella Casa produse din domeniul materialelor de construcţii pentru amenajări şi finisaje interioare: uşi interior, gresie, faianţă, parchet laminat, cabine de duş, uşi metalice etc. Compania vrea să-şi extindă reţeaua de 28 de magazine - patru unităţi proprii şi 24 de francize- şi caută francizaţi în oraşele cu peste 70.000 de locuitori din zonele de vest şi de est ale ţării.

„Orice persoană trecută de vârsta majoratului, care vrea ca munca să-i fie răsplătită şi deţine un minim de capital necesar demarării afacerii poate deveni partenerul nostrul”, spune Eugen Caval, senior managing partner Bella Casa.

Investiţia în deschiderea unei magazin studio Bella Casa este de 7.000-9.500 de euro, în funcţie de mărimea unităţii. Suma include şi taxa de franciză în valoare de 3.900 de euro. Potrivit reprezentanţilor companiei, perioada de recuperare a investiţiei este de 12-18 luni.

Primul magazin Bella Casa din România a fost deschis în anul 1998. Ideea de extindere a conceptului prin franciză a venit ca urmare a cererii din partea clienţilor. În prezent compania deţine un număr de 28 de magazine (patru unităţi proprii şi 24 de francize), dintre care 13 în Bucureşti şi 15 în restul ţării.

Colateral magazinelor proprii şi reţelei de franciză, Bella Casa distribuie produse în reţelele Do-It-Yoursel (Hornbach, Bricostore, Leroy Merlin) şi în alte magazine partenere din ţară.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015