Franciza Premio se extinde la nivel internațional

Reţeaua Premio din Bulgaria deserveşte zonele Ruse, Stara Zagora, Varna, Veliko Tîrnovo, Plovdiv şi Burgas, majoritatea fiind centre greenfield.
Marţi
18.12.2012
Goodyear Dunlop Tires România vrea să-și extindă rețeaua de magazine service Premio şi în ţările vecine: Bulgaria și Republica Moldova.
 

În Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires România deţine şase magazine-service în franciză Premio şi intenţionează să extindă acest lanţ local cu trei magazine noi pe an. „Piaţa de anvelope din Bulgaria este atipică şi orientată, pe fondul situaţiei financiare globale, către anvelope de buget şi service de tip express. Piaţa de turisme din această ţară se învârte în jurul sumei de 1 milion de unităţi de anvelope, iar pe această piaţă noi deţinem un număr important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continuă“, a declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Goodyear Dunlop Tires România intră şi pe piaţa din Republica Moldova
După dezvoltarea pieţelor din România şi Bulgaria sub administraţia comună a Goodyear Dunlop Tires România, în luna septembrie a anului curent s-a încheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pieţei şi din Republica Moldova sub aceeaşi administraţie. Contractul semnat cu societatea locală de service şi distribuţie de anvelope Tris Company din Chişinău marchează extinderea subsidiarei locale a producătorului de anvelope de top la nivel mondial Goodyear şi pe piaţa din Republica Moldova şi preluarea oficială a acestei pieţe de echipa de la Bucureşti.

„În Republica Moldova avem de-a face cu o piaţă orientată în mare parte către anvelope de buget, dar cu un potenţial de creştere al anvelopelor premium. Acest segment este în creştere de la an la an“, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Programul de franciză Premio în România
Introdus pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope în al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciză Premio de la Goodyear, încheie anul 2012 cu 32 de magazine-service și o investiție inițială cumulată de circa 13 milioane de euro.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015