În 2013 Profi va lansa două formate noi de magazine: City, replica pentru formatul de dimensiuni mai mici și Loco, o replică a magazinelor care se găseau anterior la sate, aprovizionate cu toate produsele necesare vieții în mediul rural.
Vineri
21.12.2012
Redenumirea în ”magazin de proximitate”, 45 de magazine noi și peste 1.100 de locuri de muncă.
 

Profi încheie anul 2012 cu o rețea de 149 de magazine și un al doilea depozit central. În acest an retailerul a abordat o strategie agresivă de expansiune și a deschis un total de 45 de magazine noi. „Avem încredere în viitorul României și considerăm că formatul magazinelor noastre este cât se poate de adecvat pentru piața actuală, precum și pentru cea din viitorul previzibil”, a declarat Pawel Musial, Director general Profi Rom Food. „De aceea, nu doar că am inaugurat 45 de noi magazine în acest an, dar am și semnat contractul pentru deschiderea unui al doilea depozit central propriu, în apropiere de Ploiești.”

Prin darea în folosință a noului centru logistic, Profi va scurta distanțele dintre depozit și magazine. Astfel, cele din vestul și nordul țării vor fi aprovizionate în continuare de depozitul din Cluj, în timp ce magazinele din vest și sud își vor primi mărfurile de la depozitul Logcenter din Ploiști, la care deja au început angajările de personal.

Un alt retailer care a mizat puternic pe expansiune în acest an este Mega Image care a anuntat la începutul lunii că va deschide în decembrie 20 de magazine, urmând să încheie anul cu un număr total de 193 de unități.

Luna decembrie este luna extinderii pentru Penny Market, care a reluat experiența din anul 2011, și a deschis ieri cinci magazine. Rețeaua retailerului deținut de grupul german Rewe (concern din care face parte și Billa) a ajuns la un număr de 136 de unități.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015