Aromatherapy din ținutul toreadorilor

Produsele Columbia Fresh sunt comercializate în Madrid, Valencia, Pais Vasco, Alicante, provincia de Castiila y Leon şi în Italia, Franţa, Marea Britanie şi Germania.
Vineri
04.01.2013
Columbia Fresh vrea să intre prin franciză în România şi caută distribuitori exclusivi pe întreg teritoriul ţării.
 

Un difuzor electric Mod.Fresh201 cu o capacitate de parfumare omogenă de până la 150 de metri pătraţi şi douăsprezece arome diferite pe bază de uleiuri naturale fără alcool – pe scurt asta oferă Columbia Fresh, o companie spaniolă care te ajută să-ţi personalizezi afacerea sau locuinţa pe baza tehnicii de marketing olfactiv. „Aromatizarea încăperilor e un sector în creştere deoarece sistemele de aromatizare prin aer condiţionat sunt foarte scumpe, iar aromatizarea simplă are o eficienţă foarte mică”, spune Jose Luis, Directorul companiei.

Rezervele difizorului electric au 100 ml și o durată de viață de 30 zile, funcţionând 24 de ore pe zi. „Sistemul nostru foloseşte avantajele evaporării la încălzire, emanând un parfum continuu şi omogen, efectul de aromatizare fiind de cinci ori mai eficient decât în cazul odorizantelor simple”, explică Jose Luis.

În prezent compania deţine cinci locaţii deschise în sistem de franciză în Spania şi în Italia şi caută distribuitori exclusivi pe întreg teritoriul României. Investiţia pentru deschiderea unei francize Columbia Fresh începe de la 550 de euro, iar viitorii parteneri vor beneficia de training, consultanţă, suport financiar, exclusivitate geografică şi promovare.

Tehnica aroma marketingului a fost folosită pentru prima oară la mijlocul anilor '90, în Australia. Un studiu realizat de cercetătorii Universității din Dresda, Germania, arată că un miros plăcut îi determină pe 16% dintre clienți să rămână mai mult timp într-un magazin, iar pe 15% dintre aceștia îi poate influența să cumpere un produs.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015