Franciza „La Doi Paşi” le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.
Marţi
19.02.2013
Metro Cash&Carry România are planuri ambiţioase de extindere a reţelei de franciză. Retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine „La Doi Paşi”.
 

Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi” în martuie 2012. „La Doi Paşi” este un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.

“Performanţa de a deschide 500 de magazine în mai puţin de un an arată că modelul nostru de franciză se potriveşte nevoilor clienţilor noştri de a-şi servi consumatorii”, declara în urmă cu aproximativ două luni, Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Proiectul “La Doi Paşi” poate fi văzut ca o încercare a germanilor de a-şi fide­li­za baza de clienţi existentă şi chiar de a o lărgi, în condiţiile în care principalii clienţi ai companiei sunt chiar aceste maga­zine din comerţul tradiţional.

Strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Metro cât şi retaileri ca Mega Image (prin conceptul Shop&Go), Profi (s-a redenumit la începutul anului 2012 magazin de proximitate), şi Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst).

Otto Beisheim, unul dintre fondatorii celebrului imperiu comercial german Metro, ale cărei filiale operează în lumea întreagă, s-a sinucis luni, 18 februarie. Trupul neînsufleţit al omului de afaceri a fost descoperit la reşedinţa sa din oraşul german Rottach-Egern. Beisheim, 89 de ani, suferea de o maladie incurabilă, relatează marţi, 19 februarie, publicaţia Bild, citată de portalul Money.ro.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015