Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Dintre cele 28 de magazine din rețeaua Carrefour Express, 3 sunt operate în sistem integrat și 25 în franciză.
Vineri
05.07.2013
Carrefour vrea să-și prindă din urmă competitorii pe segmentul de proximitate.
 

Rețeaua de magazine de proximitate Express a Grupului Carrefour România își continuă expansiunea prin semnarea a două noi parteneriate cu lanțuri de magazine locale: S.C. Rost Com S.R.L. din Brașov și S.C. Traditional Ecologic S.R.L din zona București-Ilfov. ”Magazinele ce urmează a fi integrate în rețea vor fi operate în regim de franciză și reprezintă primul pas al Grupului Carrefour de a extinde acest format în afara Capitalei”, se arată într-un comunicat al retailerului.

Rețeaua Rost Com din Brașov, numără un total de 15 magazine, iar Traditional Ecologic operează 5 unități situate în București și Ilfov. În perioada următoare, Carrefour va elabora, împreună cu noii săi parteneri, un plan de integrare a magazinelor în rețeaua Express.

Primul partener pe care l-a ales Carrefour pentru dezvoltarea rețelei Express a fost Angst, un brand de succes din România. Recent, retailerul francez a semnat un contract de franciză și cu lanțul autohton Gulliver.

Carrefour operează în prezent în România 3 formate de magazine, cu un total de 120 magazine: 24 de hipermarketuri „Carrefour”; 68 de supermarketuri „Market”; 28 de magazine de proximitate „Express”.

Segmentul de proximitate a fost atacat și de retaileri ca Profi, Mega Image, Metro dar și de grupul german Rewe care a anunțat că vrea să ajungă la un număr de 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount în România.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015