Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Rețeaua de magazine de proximitate Express a Grupului Carrefour România își continuă expansiunea prin semnarea a două noi parteneriate cu lanțuri de magazine locale: S.C. Rost Com S.R.L. din Brașov și S.C. Traditional Ecologic S.R.L din zona București-Ilfov. ”Magazinele ce urmează a fi integrate în rețea vor fi operate în regim de franciză și reprezintă primul pas al Grupului Carrefour de a extinde acest format în afara Capitalei”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Rețeaua Rost Com din Brașov, numără un total de 15 magazine, iar Traditional Ecologic operează 5 unități situate în București și Ilfov. În perioada următoare, Carrefour va elabora, împreună cu noii săi parteneri, un plan de integrare a magazinelor în rețeaua Express.
Primul partener pe care l-a ales Carrefour pentru dezvoltarea rețelei Express a fost Angst, un brand de succes din România. Recent, retailerul francez a semnat un contract de franciză și cu lanțul autohton Gulliver.
Carrefour operează în prezent în România 3 formate de magazine, cu un total de 120 magazine: 24 de hipermarketuri „Carrefour”; 68 de supermarketuri „Market”; 28 de magazine de proximitate „Express”.
Segmentul de proximitate a fost atacat și de retaileri ca Profi, Mega Image, Metro dar și de grupul german Rewe care a anunțat că vrea să ajungă la un număr de 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount în România.
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.