De Ziua Mondială a Ciocolatei, despre o franciză dulce și elegantă

Femeile sunt cele mai mari consumatoare de ciocolată. Aproximativ 60% dintre clienții ciocolateriei Leonidas Beller sunt femei, un procent de 40% revenind bărbaților. Aceleași cifre le regăsim și în cazul preferințelor tipurilor de ciocolată: circa 60% dintre consumatori aleg ciocolata cu lapte și 40% ciocolata neagră.
Joi
11.07.2013
Ziua de 11 Iulie a fost declarată de francezi drept Ziua Mondială a Ciocolatei. De câte ori ți-a schimbat ziua o bucată de ciocolată?
 

Consumul de ciocolată crește în fiecare zi, pe întreg mapamondul. Așa cum se cuvenea, acest desert delicios a primit propria zi în care este sărbătorit: 11 iulie. Cu lapte, cu alune, cu cremă, cu fructe sau biscuiți, albă, aerată, amăruie – astăzi uităm de calorii și suntem liberi să încercăm orice sortiment de ciocolată. Ion Codreanu, unul dintre cei doi master francizori Leonidas de pe piața locală, dezvoltă în România brandul belgian Leonidas, creat în urmă cu 100 de ani de către maestrul ciocolatier cu același nume. Pralinele cu denumiri rafinate: Poesie Fondant, Palet D’or, Merveilleux, Dresse Noisette, Fraise Massepain, pe care le găsim în magazinul acestuia, Leonidas Beller din Piața Dorobanți, ne încântă papilele gustative și ne fac să apelăm din ce în ce mai des la acest desert delicios.

”Iubesc ciocolata în fiecare zi tot mai mult”, ne spunea în urmă cu ceva timp Ion Codreanu. El administrează business-ul împreună cu familia sa și consideră că ”Leonidas este un business de familie. N-ai cum să gândești altfel acest business momentan în România decât ca pe o afacere de familie”.

Întrucât în acest an Leonidas împlinește 100 de ani de tradiție, Ion Codreanu le transmite persoanelor interesate de franciza Leonidas că ”pentru francizele deschise în 2013 și 2014, în limita unui anumit buget, voi acorda suport în amenajarea magazinului pentru partea de mobilier și alte elemente necesare decorării potrivit noului concept Leonidas din Belgia”. Mai multe informații despre franciza Leonidas găsești în interviul acordat de Ion Codreanu portalului Franchising.info.ro.

Ciocolateria Leonidas Beller din Piața Dorobanți a fost deschisă la începutul anului 2009. Magazinul oferă peste 80 de tipuri de praline, al căror preț variază între 2-3 lei, în funcție de umplutură. ”Pralinele pot lua orice formă și pot fi servite în orice moment”, ne arată Claude Sénèque, chocolatier chef Leonidas, pe site-ul www.ciocolatabelgiana.ro: “Este firesc nu numai să asortezi cafeaua cu pralinele preferate, dar chiar şi sortimentul de vin. Cu o asemenea pasiune pentru ciocolată nu există limite pentru îndeplinirea dorinţelor pe care le poţi avea.”

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015