De Ziua Mondială a Ciocolatei, despre o franciză dulce și elegantă

Consumul de ciocolată crește în fiecare zi, pe întreg mapamondul. Așa cum se cuvenea, acest desert delicios a primit propria zi în care este sărbătorit: 11 iulie. Cu lapte, cu alune, cu cremă, cu fructe sau biscuiți, albă, aerată, amăruie – astăzi uităm de calorii și suntem liberi să încercăm orice sortiment de ciocolată. Ion Codreanu, unul dintre cei doi master francizori Leonidas de pe piața locală, dezvoltă în România brandul belgian Leonidas, creat în urmă cu 100 de ani de către maestrul ciocolatier cu același nume. Pralinele cu denumiri rafinate: Poesie Fondant, Palet D’or, Merveilleux, Dresse Noisette, Fraise Massepain, pe care le găsim în magazinul acestuia, Leonidas Beller din Piața Dorobanți, ne încântă papilele gustative și ne fac să apelăm din ce în ce mai des la acest desert delicios.
”Iubesc ciocolata în fiecare zi tot mai mult”, ne spunea în urmă cu ceva timp Ion Codreanu. El administrează business-ul împreună cu familia sa și consideră că ”Leonidas este un business de familie. N-ai cum să gândești altfel acest business momentan în România decât ca pe o afacere de familie”.
Întrucât în acest an Leonidas împlinește 100 de ani de tradiție, Ion Codreanu le transmite persoanelor interesate de franciza Leonidas că ”pentru francizele deschise în 2013 și 2014, în limita unui anumit buget, voi acorda suport în amenajarea magazinului pentru partea de mobilier și alte elemente necesare decorării potrivit noului concept Leonidas din Belgia”. Mai multe informații despre franciza Leonidas găsești în interviul acordat de Ion Codreanu portalului Franchising.info.ro.
Ciocolateria Leonidas Beller din Piața Dorobanți a fost deschisă la începutul anului 2009. Magazinul oferă peste 80 de tipuri de praline, al căror preț variază între 2-3 lei, în funcție de umplutură. ”Pralinele pot lua orice formă și pot fi servite în orice moment”, ne arată Claude Sénèque, chocolatier chef Leonidas, pe site-ul www.ciocolatabelgiana.ro: “Este firesc nu numai să asortezi cafeaua cu pralinele preferate, dar chiar şi sortimentul de vin. Cu o asemenea pasiune pentru ciocolată nu există limite pentru îndeplinirea dorinţelor pe care le poţi avea.”
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.