Franciza experților în reeducare alimentară

În anul 2008, pe piața locală apărea Natur House, un concept de reeducare alimentară consacrat în peste 40 de țări din întreaga lume. Primul centru de nutriție și dietetică Natur House a fost deschis la București, după care au urmat cele din Cluj-Napoca și Sibiu. Întrucât în ultimii ani, românii au evoluat la capitolul obezitate, iar în prezent mai mult de jumătate din populația României se confruntă cu problema kilogramelor în plus, brand-ul a înregistrat o creștere continuă a activității și a început să dicteze și în țara noastră o piață de nutriție și reeducare alimentară. În prezent, rețeaua Natur House numără 38 de centre la nivel național, dintre care 4 unități proprii și 34 de francize, și intenționează să deschidă încă 10 unități francizate în următoarea perioadă.
Natur House este o afacere ideală pentru persoane cu studii în comerț, farmaceutică, nutriție și dietetică, biologie sau chimie. ”La nivel național noi oferim Know-how-ul firmei, suport și consiliere în administrarea afacerii”, arată reprezentanții Natur House România. Investiția într-un centru este de aproximativ 10.000 de euro, la care se adaugă o taxă anuală de canon de 250 euro.
Specialiștii Natur House ne îndrumă spre un regim de viață sănătos. Pe lângă dieta recomandată, clienții învață cum să se hrănească în mod corect, astfel încât, după atingerea greutății ideale, să nu se mai îngrașe la loc. ”Un centru Natur House este compus dintr-un cabinet de nutriție unde are loc consultația și un loc de vânzare și expunere a produselor comercializate sub marca Natur House, produse ce completează dieta oferită de specialiștii în nutriție și dietetică din centrele noastre”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Claudiu R.,reprezentant Natur House România.
Rezultate vizibile după 7 zile
”Indiferent de varstă, sex sau clasă socială clienții Natur House au rezultate în centrele noastre din întreaga lume”, spune Claudiu R. ”Rezultatele se văd după prima săptămană de program Natur House. Toate persoanele sunt monitorizate săptămanal, toate consultațiile sunt gratuite, iar suplimentele se recomandă în funcție de parametrii fiecărei persoane. Avand în vedere că obezitatea la copii este o problemă a secolului 21, s-au înregistrat rezultate extraordinare chiar și la vârste mai fragede.” Află care poate fi greutatea ideală pentru tine prin calcularea indicelui de masă corporală cu ajutorul calculatorului de pe site-ul companiei.
În portofoliul Natur House se regăsesc și produse care ajută fumătorii să renunțe la acest viciu, cum ar fi Pertres capsule sau Equilum nerv sirop. ”Prin conținutul lor aceste produse ajută organismul să renunțe și chiar să treacă mai ușor prin această etapă care stresează foarte tare organismul”, explică reprezentanții Natur House România.
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.