Evoluția produselor fresh la Starbucks
Mult îndrăgitelor specialități de la Starbucks li se vor alătura noi produse. Din primăvara anului 2014, compania va avea în portofoliu un nou brand: Evolution Fresh, Inspired by Dannon. În acest sens, Starbucks a anunțat un parteneriat cu cel mai mare producător de lactate din lume, Danone. Acordul este profitabil pentru ambele părți: Starbucks oferă clienților produse sănătoase, iar Danone mai face un pas spre atingerea unuia dintre obiectivele companiei: creșterea consumului de iaurt în Statele Unite ale Americii.
”Oferta noastră actuală de produse pe bază de iaurt a avut un impact pozitiv asupra clienților noștri. Considerăm că parteneriatul cu Danone, cel mai mare producător de lactate din lume ne oferă posibilitatea să creștem și să îmbunătățim brand-ul Evolution Fresh în întreaga rețea”, a declarat într-un comunicat de presă Howard Schultz, CEO Starbucks.
Produsele Evolution Fresh, Inspired by Dannon vor fi disponibile în cafenelele Starbucks din primăvara anului 2014, iar din 2015 vor fi comercializare și în rețelele alimentare. În lunile următoare, Starbucks și Danone vor căuta modalități de extindere a produselor și pe alte piețe. Termenii financiari ai acordului nu au fost făcuți publici.
Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume. Brand-ul este operat în sistem de franciză pe piața locală, din anul 2007, de către compania grecească Marinopoulos. În prezent, dacă vrei să bei o cafea de la Starbucks în România, poți alege una dintre unitățile din București: Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, sau poți merge în Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov. Dintre competitorii Starbucks de pe piața românească, enumerăm Turabo Cafe, CreamCaffe, ViaCaffe, Coffeeright, Gloria Jean's.
Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul suedez a anunțat că va inaugura noi unități în China, Germania și Finlanda.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?