Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din Romania cu o rețea ce cuprinde 239 magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orase, sub mărcile Mega Image (145) și Shop&Go (94).
Marţi
13.08.2013
Lanțul autohton Gulliver, format din nouă magazine, a încheiat parteneriate cu doi dintre cei mai cunoscuți retaileri din România.
 

Unul dintre retaileri este Carrefour. Grupul francez a preluat patru magazine Gulliver și a transformat deja două dintre acestea în franciza Express. De altfel, pentru dezvoltarea pe segmentul de proximitate, Carrefour a încheiat parteneriate și cu alți parteneri locali, cum ar fi Angst, RostCom, Traditional Ecologic.

Un alt retailer care a încheiat un parteneriat cu rețeaua Gulliver este Mega Image. Retailerul belgian a preluat celelalte cinci unități ale brand-ului. ”Toate magazinele vor fi remodelate până la finalul lunii octombrie”, se arată într-un comunicat de presă al grupului belgian.

Preluarea magazinelor Gulliver face parte din strategia de extindere pe segmentul de proximitate a celor doi retaileri. Metro și Profi au atacat la rândul lor segmentul de proximitate, prin franciza ”La Doi Pași”, respectiv conceptul ”City”.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015