Un strop din dulceața Parisului pe Dorobanți

Unul dintre locurile pe care trebuie să le vizitezi când mergi la Paris este cafeneaua-patiserie Laduree de pe Champ Elysees. Este vorba despre locul unde se fac celebrele ”macarons”, niște prăjiturele mici, rotunde, crocante în exterior, dar moi înăuntru, umplute cu cele mai delicioase creme. Potrivit informațiilor publicate în Ziarul Financiar, brand-ul de lux va fi adus prin franciză în București de antreprenoarele care dețin multibrand-ul de lux Victoria 46 de pe Calea Dorobanți, Dorothy Constantin și Andreea Altay.
”În această toamnă se va deschide un magazin Laduree de sine stătător la parterul Victoria 46”, a declarat Dorothy Constantin, citată de Ziarul Financiar. ”El va măsura 35 de metri pătrați, iar investiția totală se va ridica la 550.000 de euro”, a adăugat aceasta.
În România, Laduree va concura cu o altă franciză franțuzească, Paul. Prima brutărie-patiserie Paul din România a fost deschisă în anul 2008, iar în prezent brand-ul are patru locații în țara noastră.
Laduree îmbină trei concepte la un loc: cafenea, cofetărie, ceainărie, însă produsulele vedetă ale brand-ului rămân celebrele ”macarons”. Prăjiturelele au fost create la începutul secolului XX de către Pierre Desfontaines, nepotul lui Louis Ernest Laduree, creatorul brand-ului Laduree. De atunci, rețeta a rămas neschimbată, iar ”les macarons” pot fi găsite în patru locații din Paris, dar și îm alte orașe mari din Franța. Prin intermediul francizei conceptul a fost extins în Australia, SUA, Marea Britanie, Hong Kong, Italia, Brazilia, Belgia, Japonia, Kuwait, Arabia Saudită, Maroc, Singapore, Suedia, Elveția, Qatar, Coreea de Sud ș.a.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.