Comercianții au de unde alege

La o săptămână după ce a deschis cel de-al cincilea magazin standard din municipiul Brașov, Profi inaugurează astăzi și prima sa unitate în format City din această localitate. Rețeaua retailerului a ajuns la 179 de magazine la nivel național, dintre care 8 în județul Brașov. ”Profi City din Brașov este situat pe Calea București nr. 90 și ocupă o suprafață totală de 371 mp, având o sală de vânzări de 230 mp”, informează un comunicat de presă remis redacției.
Numărul total al unităților Profi City a ajuns la nouă, dintre care șase în municipiul Cluj, două în Capitală și una în Brașov. Aceste magazine urbane de format mic oferă avantajul proximității și totodată reprezintă o șansă pentru cei care vor să-și administreze propriul magazin.
”Comercianții care vor să-și conducă propria afacere, dar nu dispun de banii și de toate cunoștințele necesare pentru a face bine acest lucru, vor fi sprijiniți de Profi, care, la rândul său, pentru a asigura succesul afacerii, va beneficia de experiența și de cunoștințele lor comerciale”, a declarat la lansarea acestui format de magazin Pawel Musial, Directorul general Profi Rom Food.
Profi City nu este singurul tip de parteneriat care poate fi oferit comercianților care vor să-și deschidă un magazin sub tutela unui retailer cunoscut. Mega Image, Metro și Carrefour oferă antreprenorilor în regim de franciză brand-urile Shop&Go, La Doi Pași și Express.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.