Culoarea dominantă a semnalisticii exterioare a magazinelor Profi City nu mai este roșul, ci verdele.
Joi
03.10.2013
Retailerii se întrec în extinderea rețelelor de magazine care pot fi administrate de parteneri externi. Cel mai recent anunț a fost făcut de reprezentanții Profi.
 

La o săptămână după ce a deschis cel de-al cincilea magazin standard din municipiul Brașov, Profi inaugurează astăzi și prima sa unitate în format City din această localitate. Rețeaua retailerului a ajuns la 179 de magazine la nivel național, dintre care 8 în județul Brașov. ”Profi City din Brașov este situat pe Calea București nr. 90 și ocupă o suprafață totală de 371 mp, având o sală de vânzări de 230 mp”, informează un comunicat de presă remis redacției.

Numărul total al unităților Profi City a ajuns la nouă, dintre care șase în municipiul Cluj, două în Capitală și una în Brașov. Aceste magazine urbane de format mic oferă avantajul proximității și totodată reprezintă o șansă pentru cei care vor să-și administreze propriul magazin.

”Comercianții care vor să-și conducă propria afacere, dar nu dispun de banii și de toate cunoștințele necesare pentru a face bine acest lucru, vor fi sprijiniți de Profi, care, la rândul său, pentru a asigura succesul afacerii, va beneficia de experiența și de cunoștințele lor comerciale”, a declarat la lansarea acestui format de magazin Pawel Musial, Directorul general Profi Rom Food.

Profi City nu este singurul tip de parteneriat care poate fi oferit comercianților care vor să-și deschidă un magazin sub tutela unui retailer cunoscut. Mega Image, Metro și Carrefour oferă antreprenorilor în regim de franciză brand-urile Shop&Go, La Doi Pași și Express.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015