H&M și Bershka au un nou concurent

Produsele Mim sunt adresate în mod special tinerelor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani.
Marţi
26.11.2013
Păstrând stilul specific străzilor Parisului, un brand franțuzesc de fashion atacă piața de fashion din România.
 

În ultimii doi ani, pe piața românească de fashion au avut loc numeroase fluctuații. În timp ce retaileri ca Sprider și Kiabi au părăsit definitiv România, liderul incontestabil din lumea modei, grupul spaniol Inditex a deschis magazine pe bandă rulantă, ambiționând planurile rivalului H&M. Luna noiembrie marchează intrarea unui nou brand de fashion în România. Francezii de la Mim, prezenți cu peste 350 de magazine în Franța, Maroc și Belgia au deschis primele două magazine din țară.

Astfel, pe 20 noiembrie, Mim a deschis un magazin în centrul comercial Carrefour Orhideea din București, iar două zile mai târziu și locația din Esplanada Cora Pantelimon. Gama de produse cuprinde haine, accesorii, lenjerie şi încălţăminte, la prețuri accesibile, brand-ul francez fiind un nou concurent pentru H&M, Takko, New Yorker și C&A, dar și pentru unele brand-uri ale grupului Inditex.

În România, actionariatul Mim este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance şi Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România.

“Mim este proiectul meu de suflet. Prețurile sunt incredibile, calitatea e foarte bună, iar fashion-ul e de asemenea foarte bun. Pe piață nu văd niciun brand care aduce aceste lucruri împreună. Cred că abordăm o nisa foarte bună. În plus, layoutul magazinului este foarte orientat fashion-ului”, a declarat pentru Retailers.ro Philippe Besadoux, CEO-ul grupului Kenvelo.

Planul de dezvoltare Mim vizează deschiderea de noi magazine atât în București, cât și în întreaga țară. Mai multe informații despre dezvoltarea unor brand-uri franceze în România găsești în interviul acordat de Philippe Garcia, directorul Ubifrance, portalului nostru.


Elena Cărăușu
ziarist