Modul de funcționare este următorul: clientul își face un cont pe site, comandă produsele, plătește online, alege un interval de livrare și merge cu mașina în spațiul dedicat drive-ului pentru a lua cumpărăturile gata împachetate.
Miercuri
04.12.2013
Serviciul este disponibil inițial pentru magazinul cora Lujerului din București, urmând a se implementa și în alte magazine din rețea.
 

Cora România a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive. "Comerțul electronic crește de la an la an, iar românii s-au obișnuit deja să facă plăți online, să cumpere diverse servicii și produse", a declarat într-un comunicat de presă Claudia Mirică, director cora Lujerului București. "Deschiderea hipermarketurilor online este, așadar un pas firesc. coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, prețurile sunt aceleași ca în magazin, comanda și livrarea se fac foarte simplu și sperăm ca în acest fel să venim în sprijinul clienților care sunt foarte ocupați și nu au timp de cumpărături. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului, cora România pregătește drive-uri și pentru alte magazine."

Despre coradrive.ro:

  • Pe site sunt listate peste 10.000 de produse la același preț ca în hipermarketul fizic;
  • Site-ul este structurat în 8 raioane: Produse proaspete, Băcănie, Băuturi, Frumusețe și îngrijire, Pentru casă, Bebe, Petshop, Tabac, cărora li se adaugă HiperOfertele cora;
  • Clienții vor avea întotdeauna produsele proaspete cu cel mai bun termen de valabilitate;
  • Selecția produselor a fost făcută în funcție de topul vânzărilor, dar și în funcție de axele de diferențiere cora: produse bio, bebe, mărci proprii cora;
  • Există mai multe criterii de căutare a articolelor: după categorie produs, brand, tipul promoției etc;
  • Tichetele de reduceri obținute ca urmare a utilizării cardului de fidelitate sunt valabile pentru următoarele cumpărături la drive;
  • Valoarea coșului de cumpărături este în permanență afișată așa încât clientul știe dacă și-a depășit sau nu bugetul.

Cora a deschis primul magazin în România în anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are în România, patru sunt la București și opt în provincie, la Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău.

Un alt retailer care s-a axat și pe dezvoltarea comerțului online este Carrefour care a lansat în luna iulie magazinul online www.carrefour-online.ro, platformă care oferă peste 10.000 de produse.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015