Carrefour dă startul la proximitate și francize în 2014

În anul 2013, circa 300 de magazine noi au intrat în cele mai mare rețele internaționale.
Vineri
10.01.2014
Marii retaileri, printre care și francezii de la Carrefour, preferă formatele mici pentru îndeplinirea trend-ului din piață: expansiunea cu cea mai mare viteză.
 

Francizele din retail si-au făcut au urmat un proces agresiv de expansiune anul trecut. La început de 2014, grupul Carrefour România dă startul la dezvoltarea pe acest segment și anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză: în București, Express Salviamax și în Brașov, Express RostCom Zizinului. În acest moment, rețeaua numără 58 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brașov și 48 în București și Ilfov.

”Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, se arată într-un comunicat de presă al retailerului.

Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 162 de unitati: 25 hipermarketuri „Carrefour”; 78 supermarketuri „Market”; 58 magazine de proximitate „Express”; 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Segmentul de proximitate în 2013

Segmentul de proximitate a fost puternic atacat de marii retaileri în anul 2013. Circa 300 de magazine noi au intrat în cele mai mare rețele internaționale, scrie revista Piața. Shop&Go de la Mega Image a fost cel mai dinamic concept, cu 66 de magazine noi, urmată de Profi cu 58 de noi puncte de vânzare. Express, franciza grupului Carrefour România a atras 41 de noi magazine iar Mega Image 37. Marketi și Billa au deschis 13, respectiv 10 magazine. Penny și Lidl au adus în piața de retail încă 30 de unități. La categoria hipermarketuri se remarcă nemții de la Kaufland cu 8 magazine, în timp ce Cora a deschis doar 2, iar Carrefour doar unul. Carrefour și Cora au deschis primele hipermarketuri online din România.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015